Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Na ssaniu chodzi a bez nie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witajcie, mam problem na ssaniu normalnie wchodzi w obroty i jedzie a bez ssania jak chwilę dam na full manetkę to po chwili jest łuuu i przygasa pochodzi na wolnych chwilę znów mogę kawałek podjechać na full manetkę.
A co to jest? Kombajn z gaźnikiem od malucha?
Wyczyść dysze.
Ja tak miałem kiedyś w sku*terze to byly jakies przewody zatkane.
ok przeczyszczę jutro dyszę i dam znać
problem rozwiązany problem był zapchany kranik
ale teraz jest taki problem że wolno wchodzi w obroty (prawie jak komar) i nie osiąga tych maksymalnych obrotów
Jak byś mógł to chociaż powiedz co to jest.
skąd ja mam wiedzieć co to jest
jak bym wiedział to bym się nie pytał waas
Sprawdź zapłon, gaźnik świecę Tongue może to jakiś problem powodować ale nwm czy w tym silnikiu sie zapłon przestawia Big Grin
To nie wiesz co masz? Nie napisałeś o jakiego motunga chodzi. Piszesz o ssaniu, ludzie myślą: co Ty masz w tym T-1- k60b z pseudo ssaniem? Łatwiej byłoby w temacie zamieścić jakiej maszynki to dotyczy. Jeżeli miałeś problem z dyszami gaźnika, więc sugeruję poszukać problemu w gaźniku. Albo szukasz serwisówki i wg tego ustawiasz, albo metodą prób i błędów. Najprostsza regulacja to: nagrzać silnik, skręcić śrubę mieszanki na full i powoli rozkręcać, o 1/4 obrotu, i sprawdzać reakcję na gaz. Ustawiasz aż będzie się wkręcał jak najszybciej i gotowe.
Powiedz jaki masz kolor świecy, druga sprawa to w jakim stanie jest uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylindrem (raczej lewe powietrze odpada, bo wtedy wkręcałby się na obroty dosyć szybko). Prawdopodobnie musisz zwiększyć ilość powietrza w mieszance, bo to co się teraz dzieje wygląda jakby go lekko zalewało i niedobór powietrza powoduje problemy z wchodzeniem na obroty. Amen.
sory jest to beta rr 50 cross
świeca jakbym delikatnie mokra
To ci go zalewa, wyreguluj gaźnik i będzie ok.
Paweł widziałeś mego crossa więc uwierz mi że ciężko jest go wyregulować ale spróbuje się pobawić czekam na dalsze sugestie
No trudno, są pojazdy które ciężej sie reguluje. Spróbuj jakoś przyblokować dopływ paliwa, np. ściśnij wężyk od paliwa żeby tyle nie dostawał albo niech troche paliwa do gaźnika naleci i zakręć kran i trochę pogazuj i zobacz czy sie lepiej wkręci czy nie
tutaj macie filmik jak chodzi mój cross teraz trochę szybciej się wkręca w obroty ale nie dużo bo jest to stary filmik
https://www.youtube.com/watch?v=8u3Wbo6zU60
Stron: 1 2
Przekierowanie