Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Przerabianie i wzmocnienie uchytów silnika motorynki pod silnik wsk
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak jak w temacie, trzeba coś przerabiać i jak?
Jak wzmocnić, ktoś kto miał taką drynkę mógłby sie wypowiedziec co trzeba zrobic zeby silnik od wsk 125 wszedł do ramy od m-2?
trzeba od dołu wspawać rure taką jak w wsce i na tej rurce zrobić miejsce na mocowanie bo z tego co pamiętam to w silniku wsk jest jeszcze mocowanie z przodu
a na te dwa co są od razu w bzynce to trzeba coś przerabiać? bo z tym jednym to tez wiem heheTongue
Błagam Cię, nie rób tego! Smile
jak ci beda przeszkadzac to poprostu obetniesz je i wszystkoBig Grin
ale w te co są to powinno pasować na szerokość ale trzeba bedzie napewno wiercić w jednym miejscu
heh kuba wpadnij w ferie, bede sam na chacie z babcią to se kulig zrobimy z moimi ziomkami:F , ja czyli motorynka wsk, piździk [chinski krosikTongue] ogar 200 i motorynka zwykłaBig Grin
ale na szerokosc dobre sa uchwyty tak? a na wysokosc te dwa? ten 3 co jest z przodu to rurke kwadratową wspawam u kolegi i bedzie git(jak w wsceBig Grin)
rama bedzie spawana profesjonalnie u spawacza więc myślę że będzie git. dam mu silnik z ramą i sam bedzie dopasowywać ten spawacz, to znajomy mojego taty wiec ile wezmie za takie cos? 50zł? 100? nie znam sie Big Grin
przerabiam tez opone od bzynki na kostke lub z wkretami [lepiej dobrą kostke bo poza zima tez moge jezdzic]
jednak nie bede ramy od bzynki ciął, biore starą spawaną od komara i silnik wsk, bo po co mam rozwalac całą rame od bzyny?:F
do zamknieciaBig Grin ^^ ^^ ^^ ^^
zamykam
Przekierowanie