Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 po Portingu i 50/4 a jest gorzej jak zajechana seria przed remontem.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Cześć
Od razu na wstępie mówię, że nie zależy mi na nie wiadomo jakiej mocy i prędkości. No więc Lagoon robił 50/4, Porting i szlif na 39mm. Kupiłem nowy czeski tłok 39mm 2p. Silnik był po generalce. : wał po regeneracji, łożyska Fłt i simeringi, wałek startera i sprzęgło wraz z łańcuszkiem, nowy cały zapłon i cekwa butelkowa pod ramą z elpromu. Wlałem nowy olej LUX 10. I sprawa wygląda tak że ogar po przejechaniu 1km rozwija 58km/h i ani troszke więcej. Nie to że zamula czy cos no po prostu nie może więcej co to moze byc? Co mam sprawdzić? stawiam piwka. Jaka prędkosc powinna być po takich przeróbkach? Big Grin
Jaka zdawcza, jaki gaźnik, jakie dysze?
Prędkość to około 80 km/h powinna być. Ja bym stawiał że gaźnik nie wyrabia po prostu. Mały trochę pod to, jeśli mowa o Jikovie.
(27-10-2014 19:19:51)Matinek napisał(a): [ -> ]Cześć
Od razu na wstępie mówię, że nie zależy mi na nie wiadomo jakiej mocy i prędkości. No więc Lagoon robił 50/4, Porting i szlif na 39mm. Kupiłem nowy czeski tłok 39mm 2p. Silnik był po generalce. : wał po regeneracji, łożyska Fłt i simeringi, wałek startera i sprzęgło wraz z łańcuszkiem, nowy cały zapłon i cekwa butelkowa pod ramą z elpromu. Wlałem nowy olej LUX 10. I sprawa wygląda tak że ogar po przejechaniu 1km rozwija 58km/h i ani troszke więcej. Nie to że zamula czy cos no po prostu nie może więcej co to moze byc? Co mam sprawdzić? stawiam piwka. Jaka prędkosc powinna być po takich przeróbkach? Big Grin

Ja mam tylko 39mm i mi ogar leci 75km/h - może więcej może mniej Smile

Zobacz zapłon czy dobrze jest ustawiony !
no gaźnik Ikov bo na tillotosonie to śrubki były dokręcone do końca xd a i tak go zalewało wkoło. Zdawcza 12z a dysze to 68 i 38. a lagoon jak juz tu wszedłeś to może zmienić tłok na 3p? no bo kurde wujka ogar w pełnym org z 84 na tłoku 3p i ikovie leci 67 no to....
Dokładnie jak Lagoon mówi, cos z gaznikiem zrób (iglica podnieś, dysze większe dopasuj moze) albo gaźnik sima Big Grin Z początku też trza dotrzeć, bo od razu mocy nie przybędzie po przeróbce i szlifie hmm
no zapłon ustawiłem 2mm przed gmp to przerwa 0,02mm a w gmp 0,35mm to chyba dobrze co??
Zmiana tłoka Ci nie da nic, dziwne to strasznie, może pierścienie wypluło? Musialbyś rozebrać. Dysza też trochę mała, zdecydowanie za mała.
ta iglica to jest najbardziej opuszczona w doł (na najwyższym rowku względem tępego czubka bo jak było na srodkowym rowku to z miejsca nie można było ruszyc. Big Grin
sory ze tak pisze w cały Świat ale trochę internet zamula. A co tzn wypluło?
Zastosuj gażnik amal 19T, są komplety dysz, tak więc nie ma problemu.
hymmm. ale nie mam warunków króćca przerobić bo tamten pod tillotosna to Lagoon robił. gdzie taki króciec zrobic? a i dodam ze to jest coś dziwnego bo przed remontem jechał 58 na tillotosnie 58 i na ikovie 58 i ani trochę wiecej ani mniej. Mierzone S4 prędkościomierzem pro Smile
Po takiej przeróbce zapłon powinien być troszkę inaczej względem serii, z racji tego, ze więcej mieszanki musi się spalić. Próbuj na innym delikatnie ustawieniu zapłonu, aby go ostatecznie wykluczyć.
Kruciec zrobisz z gróbej blachy i rurki z kierownicy rowerowej, a zawsze można komuś dać do zespawania.
To nie zapłon. Zapłonem bawiłem się ja ojciec, brat cioteczny i za kazdym razem jest 58. Szymon nie mam komu dac do zespawania. Smile
plusminus troszke inaczej tzn?
czy to jest ten Amal co myslisz Szymon? http://allegro.pl/simson-gaznik-typu-ama...26729.html
To pasuje może do org simsona?
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie