Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: przegrzewanie silnika Morini
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
panowie mój klopot nie minął. W mojej apce po przejechaniu ok 180km pada uszczelka pod głowicą. WSZYSTKO sprawne : chlodnica dobra, pompa dobra, glowica ,cyl nowe, termostat wywalony, weze podpiete nowe dobrze podpiete, obieg jest dobry a i tak temp jest taka ze szok. Dodam ze jest on przerobiony z wtrysku na gaźnik. Pomoze ktoś ? Cylinder 70 Power Force ~~
Za mało paliwa w mieszance. Sprawdź drożność układu i wyczyść gaźnik

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
gaznik moze byc powodem przegrzewania sie silnika ? Ma ktoś jeszcze jakieś pomylsy ?
a wes załóż większy gaźnik bo niby większy gaźnik lepiej odprowadza ciepło z silnika.
gaznik jest 19 chodzi mi o 19mm otworu a na nim pisze phva 12 ?
ja mam dellorto 17.5 a otwór też mam 19
pożycz od kogoś typowo , katalogowo większy może 21 ,28

Metoda prób i błędów
Nie przesadzajmy z wielkościami gardzieli.. 19mm gaźnik to jest max do tego. Chodzi tu o wielkość gardzieli a nie wielkość wlotu. Teraz masz gaźnik 12mm. Jaki masz wydech tam założony? W którym miejscu wydmuchuje upg? Masz jakieś zdjęcia tego?
wydech gianelli, wydmuchuje przy tloku wokół,mial tak wczesniej ze mial mula czasami na full maneta nie reagowal i musialem na 3/4
Masz może zdjęcie powierzchni głowicy i cylindra? Sprawdzałeś czy nie są uwypuklone?
nie mam ale cylinder jest nowy firmowy wiec nie tu lezy przyczyna, na innym cylku to samo było.
Ale głowica jest aluminiowa pewnie i lubi się wyginać. Chociaż mogłeś sprawdzić ją na szybie.
ja tam nie znam sie na tym, ale wydmuch zawsze w tym samym miejscu wokól uszczelki przy tloku, tylko cala rzecz w tym dlaczego on takiej temp. dostaje i uszczelke wydmuchuje ? moze ten gaznik bo jezeli to 12 a cylindr 70 to troszke mało i byl on przerobiony z wtrysku na gaznik moglo dojsc do pomylki
Już we wcześniejszym temacie pisałem, ze skoro wydmuchuje w tym samym miejscu uszczelkę, to szukaj przyczyny w połączeniu głowicy z cylindrem. Zdejmuj głowicę, sprawdzaj ją i pewnie poleci do planowania.
no ale co ma glowica z cylinder połączenie jak na kazdym cylku tak robi ? nie jest to wada fabryczna cylindra tylko gdzies indziej jest powód od tak nie wyjebuj** uszczelki pod głowicą. Silnik dostaje wysokiej temp. tylko niewiem dlaczego. uklad chlodzenia jest dovry wszystko sprawdzane pare razy zostaje coś innego.
Za malo paliwa w mieszance skutkuje przegrzewaniem silnika. Ja przez to mam chyba wypalony zawór.

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
Stron: 1 2
Przekierowanie