Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wiem że były podobne tematy ale nic z nich nie wyciągnąłem. Ile daje cylinder 60ccm i jak mocno wpływa on na żywotność. (nie pisać mi że mam dać stary do szlifu bo w takim stanie on już był przy kupnie że nadaje sie na złom) Prosiłbym też o opinie posiadaczy takowego sprzętu.
Szczerze dużo nie daje ten pseudo cylek 60Ccm Tongue


Musisz do tego wał na mocniejszy wymienić itp itd ;D


I szybciej silnik ogólnie się zużywa...
Mój kumel w drynie ma taki to po 1 wał wytrzyma. 2 Jak dobrze dotrzesz to pojeździś później na nim. 3. Jak już by ci sie zuzył to chyba 2 zestaw bo niewidziałem tłoków 60ccm na szlif
Ja mam taki w kadecie i nie narzekam ogólnie na niego , osiągi czy się zwiększyły to nie wiem , bo na starym w ogóle nie jeździłem Tongue
(10-01-2012 19:23:46)patrykkol997 napisał(a): [ -> ](nie pisać mi że mam dać stary do szlifu bo w takim stanie on już był przy kupnie że nadaje sie na złom)
Czasem mógł byś lepiej na tym wyjść niż na tym pseudosporcie
Wszystko da się ogarnąć Wink

(10-01-2012 19:31:34)Laska:) napisał(a): [ -> ]Musisz do tego wał na mocniejszy wymienić itp itd ;D

Po co ?
jak sam wspomniałeś
Cytat:Szczerze dużo nie daje ten pseudo cylek 60Ccm Tongue

Co do tych cylindrów to słyszałem opinię że wszystko zależy od serii na jaką trafisz jedne wychodziły w miarę a drugie gorzej niż 2 letni oryginalny cylinder
Na mój rozum jak dużo nie daje to żywotność silnika też dużo nie spadnie. Moje następne pytanie-czy spalanie bardzo wzrasta? Kadetmen a ile ci ten kadet wyciąga i czy masz oryginalne zębatki, ile pali na 100 km?
ile pali facepalm wiadomo że nie spali ci 5 l, a osiągi nic moim zdaniem nie polepsza się !!
Nie ma się czym podniecać. Po prostu cylinder większy o ledwo 5cc, z niechlujnie odlanymi oknami i z niewiadomych materiałów... Co do wymiarów okien, chyba nikt jeszcze nie wrzucił mapy tego cyla, ale nie spodziewałbym się rewelacji. W każdym razie różnice w mocy, spalaniu etc. będą tak niezauważalne że jest to po prostu nieopłacalne. Już lepiej pokombinować z jakimś cylem 70, 80 od jakiegoś japońca- więcej będzie z tego pożytku.
ja ci powiem na moim przykladzie bo mialem "60" i na niej mi gorzej chodzil niz na nominale i wiecej palil wiec ja nie polecam tych 60 a zywotnosc silnika nie spadnie
Ok, temat do zamknięcia.
Przekierowanie