Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Opinie Ogar 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemanko jaką macie opinie o ogarze 205 ? Jak z awaryjnością ? można sobie polatać jakieś 30km od czasu do czasu i czy się opłaca kupować ? z góry dzięki
miałem ogara 205 i 200mam teraz. Ogar 205 jest w sumie ok ale silnik trochę słaby a 200 ma 3 biegi i szybszy i w ogóle Smile I nie zgodzę się z opiniami, że 200 jest awaryjna itp. Myślę, że polski silnik jest mniej skomplikowany. Ale jak coś szukaj zdrowego ogara 200Smile
Mam już ogarka 200 Smile
Ale zastanawiam się nad kupnem 205 bo mam do kupienia za 200zł
ja myślicie opłaca się ?
Napisz coś więcej o nim, pokaz jakieś zdjęcia. Ma papier?
(09-10-2014 23:30:52)rometowiec100 napisał(a): [ -> ]Siemanko jaką macie opinie o ogarze 205 ? Jak z awaryjnością ? można sobie polatać jakieś 30km od czasu do czasu i czy się opłaca kupować ? z góry dzięki

można i 40 i to w dwie osoby. Fakt faktem silnik trochę słaby zwłaszcza że dwójke ma taką że zbiera się od najniższych obrotów. Można to zmienić zębatkami ale coś się zyskuje a cos traci. Najgorszy w tym jest tłumik taki jak w komarach nie wiem czy to oryginalnie takie tam zakładali czy nie. Najlepiej od razu wsadzić tam coś innego nawet od jawki się u mnie dobrze sprawdził.
Silnik dobry, nie dzieja się dziwne rzeczy zwłaszcza jak się pozbędziesz takich przeżytków jak platynki i kondensator a wstawisz cdi od charta.
Nawet na oryginalnym zapłonie potrafi być bezawaryjny. Jak jest dobrze złożony, na dobrych częściach to jest to bezawaryjny motorower. Podobnie z silnikiem jawy- wszystko zależy od jakości, części, dobrego remontu i mądrego użytkowania.
Cytat: Silnik dobry, nie dzieja się dziwne rzeczy zwłaszcza jak się pozbędziesz takich przeżytków jak platynki i kondensator a wstawisz cdi od charta.
Kolego mówisz o silniku 023? Jeśli tak to wiesz może czy na forum jest jakiś poradnik dotyczący takiej modyfikacji zapłonu? Aktualnie borykam się z ogromnym problemem z zapłonem przez co nie potrafię w ogóle silnika odpalić. Z góry dziękuję za info.
Jezeli dobrze wyremontujesz silnik 023 no to pojezdzisz , ja zrobilem remont i nie zlicze ile juz przejechalem bez awarii ( prawie 15 km robilem codziennie lub co 2 dni ) zawsze jazda bez awarii a jezdze juz na tym silniku z dobry 1,5 roku , moze jedna awaria sie stala to bylo czyszczenie gaznika bo nalalem paliwa z syfem na spodzie karnistra a i to tyko tyle :F
(10-10-2014 04:14:25)mamut55 napisał(a): [ -> ]
Cytat: Silnik dobry, nie dzieja się dziwne rzeczy zwłaszcza jak się pozbędziesz takich przeżytków jak platynki i kondensator a wstawisz cdi od charta.
Kolego mówisz o silniku 023? Jeśli tak to wiesz może czy na forum jest jakiś poradnik dotyczący takiej modyfikacji zapłonu? Aktualnie borykam się z ogromnym problemem z zapłonem przez co nie potrafię w ogóle silnika odpalić. Z góry dziękuję za info.
założyłem do swojego ogara zapłon od charta. wchodzi plug and play tylko musisz mieć także magneto, moduł zapłonowy, cewkę WN 6V (podobno można 8 ale ja miałem oryginał) i ze 3-4 uszczelki pod pokrywę zapłonu. zalety to mocniejsze przednie światło, cewki do zasilania akumulatora (możesz wstawić kierunki) a minusy to cena.
Przekierowanie