07-10-2014, 12:21:53
Cześć,
kusi mnie wsadzenie zapłonu tyrystorowego do mojego silniczka 023. NiestetY BigSoft się nie odzywa, a ja chciałbym już teraz przetestować to cudo. No i z tego co już wiem są dwie opcje:
1. Zapłon z charta- mogę mieć magneto i strator (nie wiem czy sprawny), ale brakuje mi modułu .
2. Rozwiązanie, które interesuje mnie bardziej czyli wykorzystanie starego zapłonu, w którym przerywacz pełni funkcję czujnika oraz nie ma w nim kondensatora.
I teraz najważniejsze, znalazłem taki schemat http://motorowerowo.pl/2012/02/02/schema...d-gl-133/, wiadomo czyjego autorstwa. Czy ten układ może zostać podłączony do obecnego zapłonu? Tutaj jest sterowany impulsatorem indukcyjnym.
Co z tym fantem zrobić? Czy muszę szukać innego schematu? Bardzo zależy mi na sprawdzonym schemacie .
Pozdrawiam,
Brzoz3k
kusi mnie wsadzenie zapłonu tyrystorowego do mojego silniczka 023. NiestetY BigSoft się nie odzywa, a ja chciałbym już teraz przetestować to cudo. No i z tego co już wiem są dwie opcje:
1. Zapłon z charta- mogę mieć magneto i strator (nie wiem czy sprawny), ale brakuje mi modułu .
2. Rozwiązanie, które interesuje mnie bardziej czyli wykorzystanie starego zapłonu, w którym przerywacz pełni funkcję czujnika oraz nie ma w nim kondensatora.
I teraz najważniejsze, znalazłem taki schemat http://motorowerowo.pl/2012/02/02/schema...d-gl-133/, wiadomo czyjego autorstwa. Czy ten układ może zostać podłączony do obecnego zapłonu? Tutaj jest sterowany impulsatorem indukcyjnym.
Co z tym fantem zrobić? Czy muszę szukać innego schematu? Bardzo zależy mi na sprawdzonym schemacie .
Pozdrawiam,
Brzoz3k