wałek jest taki jak był w silniku,a w 017 takie były
,dekiel dostałem za 5 zł,tak że na razie będzie taki,kierownica zostanie taka jaką kupiłem.Tak,dobrze zauważyłeś,założyłem łożyska,używane,które są w lepszym stanie jak nowe,ponieważ są one ORG Polskie,a nie jakieś chińskie gówno po 10 zł za sztukę ,a jako że nie mają luzu,to wole takie,jak te po 10 zł
Nie lepiej kupić dobrej jakości łożyska? Niektórzy są tak "nawiedzeni" że myślą że wszystko dziś to szajs, a jednak nie... Dajesz za łożysko 20 zł i działa, działa, wał siada a łożysko nadal kręci.
w 017 były na sprezynie zewnetrznej na bank, zobacz ze masz dziure tam nawet koło zapłonu
No i pierdziele to,ja wole takie łożyska i taki wałek
Idzie idzie renowacja
jutro wstawie 50 T-1
tego elementu co od cb kupilem i od razu w polerkę przekładnia u mnie idzie i czyszczenie kiery i innych
.
Ładnie lecisz oby tak dalej powodzenia
No zapowiada się świetnie i widze, że magneto też pomalowałeś tak jak ja
A jakoś mi tak przypadło do gustu,tyle ,że Ty w kolor nadwozia,a ja nie
Semmao'wi chodzi oto że go zrobisz i chcesz od razu sprzedać i na pewno myśli po co fan page polo skoro zara idzie na sell tak Semmao ?
.
Powiem tyle. Remont robiony po łepkach. Dużo nie oryginalnych części, używane łożyska.
Na twoim miejscu ja bym go robił dla siebie. Zobaczysz za kilka- kilkanaście lat że złe zrobiles ze go sprzedales. Spojrzysz na zdjęcia z renowacji i będziesz żałował.
Nie dokumentów, nie ma opłat. Zrób go i postaw w kąt czy nawet gdzieś na strychu. Za kilka lat ci się przypomni o nim, wyciagniesz i pojezdzisz.
Poza tym nie ma to papierów, i nie jest w pełni oryginalne wiec kokosow byś za to nie wziął.
Silnik złożony na używanych łożyskach? Silnik zacznie szumiec po kilku kilometrach. Poza tym łożyska wymienia się na całym silniku by się równo zurzywaly. Tłok widzę zalozyles stary. Pozdrooo... będą przedmuchy i nie będzie miał siły. Wał chociaż bez luzów?
Tłok orginał ZMD,przebieg silnika od nowosci około 700 km,tak że pozdro z przedmuchami