Witam
Odkręca mi się nakrętka na małej zębatce, przez co schodzi (trochę się wysuwa) ona z wałka, a wraz z nią tulejka dystansowa z uszczelniacza i wycieka olej. Co zrobić z nakrętką, skoro według instrukcji zagięcie od podkładki zabezpieczającej jest skierowane w stronę spłaszczenia na zębatce. Silnik 019.
Na podkladce powinien byc zabek ktory ma przylegac do wyciecia na zabatke a po dokreceniu zabezpieczasz odginajac
No iwłaśnie ten ząbek ma przylegać do zębati, anie do naręti wg schematu.
Nie wiem jak to jest w T-1, ale w 200 wygląda to tak, że zakładasz na wałek zębatkę, potem dajesz podkładkę (która ma ząbek wchodzący w wycięcie w wałku) i zakręcasz nakrętkę. Potem zaginasz podkładkę w kierunku zakrętki i wsio ryba
To po co jest to ścięcie na zębatce, skoro można by było bez tego zagiąć ząbek od podkładki na nakrętkę?
Napisałem jak to jest w Ogarze, nie widziałem tego w T-1, więc nie wiem
Podkładka ma się chyba zablokować ząbkiem o wycięcie w zębatce, a po przykręceniu nakrętki trzeba zaklepać podkładkę na nakrętkę.
Bartek to źle masz na schemacie z jednej strony zaginasz na zebatke a z drugiej zaginasz na nakrętke
nomalnie? Podwadzic i zagiąć?a co byłby za sens zeby tylko na zebatke było? powiedz co to by dało?
No ok, rozumiem, ale chodzi o to jak na raz zabezpieczyć zębatkę i nakrętkę jednym "noskiem", "ząbkiem" podkładki? Jeżeli zagnę na nakrętkę to nie będzie na zębatce, a jeśli na zębatkę to nie będzie na nakrętce.
A tak w ogóle to po co zabezpieczać zębatkę, po co jest to spłaszczenie na zębatce skoro jest ona dokręcona nakrętką na sztram.
Chłopie powiedz a podkładka to z tytanu jest ze sie nie wygina? Skoro jest zrobiony języczek z jednej strony to i zrob go z drugiej przeciez to sie wygina. Jak dokrecisz mocno to zaginasz podkładke na nakretke
No i o to mi chodziło. Dzięki Matinek.
A i jeszcze tak przy okazji jaki jest sens zabezpeczania zębatki, która trzyma się na wieloklinie wałka?
nie zabezpieczasz zębatki tylko nakrętkę przed odkręceniem
To na co to ścięcie, spłaszczenie na zębatce?