Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tłok z 2 na 3 piercienie w 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zapomnieliście o ważnej kwestii, 3 pierścieniowy także zmniejszy ci obroty maksymalne Smile To na skutek tego większego tarcia.
Górny pierścień zatrzymuje ok.75% kompresji, dolny 25% kompresji Tongue
3 pierścień byłby zupełnie niepotrzebny, powodowałby tylko większe tarcie, co dalej prowadzi do szybszego grzania się, większego spalania, mniejszej mocy, wolniejszego wkręcania się na obroty i większej możliwości zatarcia się Wink
Jak to prawda to dzięki .
Mozna zamknąć.
Kolega Wissner ma racje...Sam nawet sciagal 3 pierscien z tloka w 223
Ja bym nie przerabiał bo lepiej jest mieć oryginał ! Smile Pozdr
a na tłoku 3 pierścienie w silniku jawa 223 wyciągnie się jeden pierścień ten ostatni na dole to tak można nie będzie nic złego się działo ?
nie, będzie lepiej jeździł.
zobacz sam!
Stron: 1 2
Przekierowanie