Cześć dzisiaj wstawiłem gaźnik od piły spalinowej do silnika 223 najpierw myślałem że nic z tego nie będzie ale jak mi załapał to zmieniłem zdanie
nawet nie myślałem żę gaźnik od piły spalinowej stihl da tyle 1. nie jest ospały błyskawicznie wkręca się na obroty
2.zauważyłem że mniej paliwa ciągnie z wężyka na orginalnym gaźniku wężyk paliwa starczał na ok 1min a teraz starcza na ok 3min
3.osiągi nwm ponieważ jeszcze nie założyłem linki gazu
4.polecam te gaźniki od orginałów mniej palą szybciej się zbiera (dużo szybciej bez porównania ) a cena nwm bo tego znalazłem u siebie na strychu
EDIT:fotki będą jutro (jeszcze muszę dokupić filtr powietrza
dokładnie to co wyzej pisze mularczyk tez o tym mówiłem to Krzysiu z kolegą niee bo dupny nie nadaje sie. Macie chłopaki wyzej dowód. Gaznik od kosiarki, piły itp to w sumie tez jest membranowy i taka sama zasada działania
Zaraz, skąd wiesz, że szybciej się zbiera jak nie masz linki?
(05-09-2014 22:48:20)Quake96 napisał(a): [ -> ]Zaraz, skąd wiesz, że szybciej się zbiera jak nie masz linki?
Podejrzewam ze poruszał przepustnicą za pomoca blaszki na którą jest wkładany drut od linki gazu , a nie jezdził bo palcem raczej by nie dodawał gazu
(05-09-2014 22:50:35)szczupak54 napisał(a): [ -> ] (05-09-2014 22:48:20)Quake96 napisał(a): [ -> ]Zaraz, skąd wiesz, że szybciej się zbiera jak nie masz linki?
Podejrzewam ze poruszał przepustnicą za pomoca blaszki na którą jest wkładany drut od linki gazu , a nie jezdził bo palcem raczej by nie dodawał gazu
Wciąż to nie ma sensu. Bo pojęcie "zbierania" się to nic innego jak przyspieszenie. A skoro nie jeździł to jak przyspieszał?
pasuje bez większych przeróbek?
A chce ktoś kupic taki gaźnik od Sthil'a ?
Leży i marnuje sie xD Jak cos to PW
o przeróbek krućiec pasuje w 100% a jak się zbierał to gazu mi kumpel dodawał
dopóki nie zobaczę filmiku z jazdy to nie zakładam. że się dobrze wkręca... dla mnie to prawie nic nie znaczy. Motor nie kupuje się po to żeby sobie gazować na postoju
to charper ja ci to mówie. Mam taki Tilotson DG-5HL wgl inna jazda a o spalaniu to nawet nie wspomne.
(05-09-2014 23:34:10)Matinek napisał(a): [ -> ]to charper ja ci to mówie. Mam taki Tilotson DG-5HL wgl inna jazda a o spalaniu to nawet nie wspomne.
jaki ma przelot twój gaźnik?
20mm a króciec 18 z hakiem bo wiecej nie dało zeby sie nie rozwalił
(05-09-2014 23:27:10)charper napisał(a): [ -> ]dopóki nie zobaczę filmiku z jazdy to nie zakładam. że się dobrze wkręca... dla mnie to prawie nic nie znaczy. Motor nie kupuje się po to żeby sobie gazować na postoju
będziesz miał filmik
jak wyreguluje i zrobię tą linkę
(06-09-2014 00:05:26)Matinek napisał(a): [ -> ]20mm a króciec 18 z hakiem bo wiecej nie dało zeby sie nie rozwalił
Z takim przelotem to ja rozumiem. A ile wychodzi spalanie? jeździsz w długie trasy?
Spalanie? Przy jezdzie takiej dynamicznej to 2,5l a tak spokojnie pyrtu pyrtu to z 2. Wiesz nigdy tez nie policzy sie tego tak dokladnie jak auto.