(02-09-2014 13:53:28)Quake96 napisał(a): [ -> ]Toć wyprzedzenie można ustawić też suwmiarką po zdjęciu głowicy -,-
to do ustawiania zapłonów elektronicznych też polecaliby suwmiarki zamiast lamp stroboskopowych. z resztą o co ty się kłócisz po pierwsze to tylko dwie dychy a po drugie i tak każdy zrobi po swojemu.
charper - a jak w ogarze mierzysz wkręcanym czujnikiem ? bo jak jest czujnik pod kątem do tłoka to nie mierzy jego drogi prawidłowej tylko trzeba by liczyć z funkcji
Ja zdejmuje głowicę dopiero łapę czujnik prostopadle do tłoka
(02-09-2014 21:43:59)Mariuszczs napisał(a): [ -> ]charper - a jak w ogarze mierzysz wkręcanym czujnikiem ? bo jak jest czujnik pod kątem do tłoka to nie mierzy jego drogi prawidłowej tylko trzeba by liczyć z funkcji
Ja zdejmuje głowicę dopiero łapę czujnik prostopadle do tłoka
ja też sobie to kładę w taki statyw i mierzę bez głowicy.
(02-09-2014 22:18:08)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]nom silnik złożyłem odpala wszystko ok tylko zapłon ustawić jednak suwmiarką bez zdejmowania głowicy się nie da ;/
jak się nazywa ten wskaźnik http://obrazki.elektroda.pl/9811985800_1366470744.jpg
stawiam piwo !!
czujnik zegarowy do ustawienia zapłonu
piwo możesz wysłać na mój adres
nie chce palić z kopa czasami odpali z popychu odpali świeca cała czarna zakopcona wiem że to wina zapłonu tylko go przyśpieszyć czy opóźnić ?
ustaw metodą na żarówkie. koryguj do najlepszych ustawień jak już zapali.
To czemu nie ustawiłeś zapłonu zanim założyłeś głowicę ?
ustawiłem teraz ma ok 1.9mm przed gmp ? może tyle być pokaże na filmiku
przejechałem z 10km i zaczeło mi świece zalewać
jak dam gaz na full to chwile i gaśnie
a z tej dziurki to tryska paliwo
pomoże ktoś ?
i jest słaby