Witam,jestem tu nowy i mam pewien problem.Mianowicie,robie silnik romet t-1 predom dezamet 0-23.Rozkreciłem go wyczyscilem i teraz jest jeden problem a wlasciwie dwa.
-pierwszy:nie wiem czy lepiej jest laczyc silnik szczeliwem odpornym na wysokie temperatury czy lepiej uszczelkami ?
-drugi:Nie wiem jak skrecic silnik,zeby byl dobrze skrecony.Bo poprzedni uzytkownik jak skladal silnik to chyba go zle zlozyl bo ciezko chodzil wal.Prosil bym jakis schemacik lub filmik jak skrecic silnik romet t-1 0-23.
Z gory dziekuje.
1 najlepiej uszczelkami i silkonem
bo samym to nie, mozna też uszczelkami i tawotem jak było oryginalnie
2 jak złożysz to skręcasz normalnie mocno poczekasz chwile zeby troche przeschło dopasowało sie i sprawdzasz czy dokręcone i tyle
wał pewnie ciężko chodził bo łozyska były zjechane
1. rób to samo co napisał kolega
2. jeśli chodzi o składanie silnika to nasmaruj pierw wszystkie łożyska olejem ( byle jakim )
a jak będziesz składać już silnik to wszystko to co jest w środku czyli przesówak, tryby i te inne rzeczy wczep w prawy karter i potem pomału przyczepiaj drugi karter
P.S
jak będziesz składał to podświetlaj sobie środek czy wszystkie tryby wchodzą na miejsce ( w te otwory )
z mojej strony to wszystko
Aha dziekuje za pomoc.A jesli wezme samym sylikonem to bedzie źle czy co ? Bo jestem ciemny w tych sprawach ;/.
podobno może ci go wydmuchać i już go nie będzie
ja bralem silikonem to po jakimś czasie troche wydmuchało i komrecha spiepszała olej kapał
Jak wezme dobrym sylikonem np firmy "wurth" to jest mozliwosc,ze go nie wydmucha ?
obojętnie jakiej firmy to wydmucha bo to tylko silikon
Każdy sylikon wydmucha. Najlepsze są uszczelki i tawot, z tym nigdy problemów nie ma.
Aha okej.A mam prosbe moze mi ktos bardziej opisac jak zlozyc ten silnik ? Bo boje sie,ze zloze go źle gdyż rozebrałem silnik poraz piewszy ;/.
Ok to mi wystarczy.Dziekuje Ci
.A jak juz skrece ten silnik,cylinder,głowice,gaźnik,to jak wyregulować zapłon ?
Okej juz bede wszystko wiedział.Mam jeden problem jeszcze z gaznikiem.Wyczyscilem go i jak go zalozylem jeszcze na nie rozebranym silniku to podczas pompowania pompka paliwa wybijalo benzyne tam jak jest ten przycisk do pompowania.Uszczelka jest.Wszystko wyczyscilem,zakrecilem bardzo mocno,ze juz dalej sie nie da bo moze gwint puscic.Co moze byc przyczyną ? Dysze sa czyste tak samo filterek powietrza.Dodam,ze na filterku powietrza tam gdzie wchodzi on w gaznik nie ma uszczelki moze to byc tym spowodowane ?
tam gdzie puszka a gdzie gaźnik nie musi być uszczelka