Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2350 by Legwan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Komar 2350, według dokumentów z roku '85. Romet numer 6 Big Grin














Komar jest na chodzie. Kiedyś sie złamała rama i był spawany co widać. Z tego też powodu Komar w przyszłości otrzyma nowy lakier, kto wie moze i nowy kolor. Coś jest nie tak z wahaczem - krzywy lub moze to wina tulejek. Często łancuch spada nawet po naciągnieciu a sam wahacz ma dosyc spore luzy. I nie jestem pewien czy manetka zmiany biegów działa prawidłowo (pierwszy raz mam kontakt z ręczniakiem) - biegi chodzą z dosyć dziwnie. Prawie cały czas sama wskakuje dwójka, zeby był luz trzeba przytrzymywać manetke a jedynka juz wchodzi cieżko.
Kurde no śliczny komarek Big Grin Sam chciałbym takiego zrobić po motorynie Tongue
I widze, że nawet obręcze kół masz do odratowania Tongue bo tak źle nie wyglądają chromy Smile
Śliczny dopiero on będzie Big Grin
Co do biegów - klamka sprzegła ma w środku takie ząbki które wchodzą w takie blaszki w korpusie i trzymają bieg Smile Rozbierzesz to zobaczysz Wink
To, że jedynka wchodzi ciężko, a dwójka wskakuje sama to w sumie wina wytartej manetki czyli - normalka Smile

PS. tej spawanej ramy trochę bym się obawiał Wink
A i ten najwyższy ząbek podegnij śrubokretem lekko do góry to zapobiegnie to to samoczynnemu wskakiwaniu 2b Wink
Dzięki za porady co do manetki. Jak przyjdzie czas na komarka to napewno to posprawdzam Wink

Wydaje mi się że samo spawanie pęknięcia będę poprawiał, zobaczymy jak to bedzie wygladało po rozebraniu do gołej ramy.
no fajny egzemplarz najważniejsze ze ma papiery
Coś z tym rocznikiem, tak jak u mnie jest dziwnego. Mój wg dokumentów 1984 rok. Wyczytałem jednak, że model 2350 - KOMAR 3, produkowano w latach 1970 do 1978. W oznaczeniu nr ramy, nie mam podanego rocznika np 84. Nie bardzo wiem co z tym zrobić, a za chwilę daję ramę do malowania. MOŻE KTOŚ COŚ DORADZIĆ?
Co do 2350, charakterystyczne były;
- przedni widelec z krótkim wahaczem pchanym,
- plastikowa obudowa lampy,
- rurowy pedał hamulca tylnego,
- no i oczywiście silnik S38 bez pedałów i ręczną zmianą 2 biegów.

Arku, Twój komar to fajna baza do remontu, od niego bym zaczął Big Grin Ciekawi mnie jaki tam jest gaźnik z tym gumowym patentem od przedniego amortyzatora Big Grin Co do ramy, spawana ... poszukałbym jednak całej. Kolor ... ja swojego maluję na wisienkę, a dodatki będą czarne.
(25-08-2014 00:10:21)joozek napisał(a): [ -> ]Arku, Twój komar to fajna baza do remontu, od niego bym zaczął Big Grin Ciekawi mnie jaki tam jest gaźnik z tym gumowym patentem od przedniego amortyzatora Big Grin
To gaźnik k60b.
Zakładam że Komarek ten pochodzi z 1974 r. Big Grin

Fajna baza
Najfajniejszy wg. mnie komar, 2350 i 2351 to model jaki chcialbym kiedys moze miec. Twoj jest ogolnie bardzo ladny, no co tu duzo mowic zdejmij bak i zobacz jak rama wyglada reszta to przyjemnosc Smile

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
kurde ja osobiście bym go nie malował,bardzo ładny i dobry lakier ma jedynie ramę pomalować na nowo i spolerować.
Piękny jest przecież
Bardzo ładny komar Smile
Skomentuj też i moje pojazdy Wink
Pewnie w nocy brzęczy do jazdy Big Grin. Piękny komareczek.
Dajcie numery ramy i silnika to sie okaże co jest z tymi rocznikami................
A KOMARek piękny -- gratulacje Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie