20-08-2014, 13:29:16
Hej Razem z kolegą chcemy kupić i odrestaurować jakiś klasyk z tamtej epoki Motocykl ma być większy nić 200 ccm Jakie są możliwości ? Wypiszcie parę różnych pomysłów Z góry dziękuję :3
(20-08-2014 13:59:14)kubu355 napisał(a): [ -> ]Renowacja motocykla z galwanizacją, nowym lakierem, remontem silnika itd, to około 2 tysiące złotych, nie wliczając w to kosztu samego motocykla.
(20-08-2014 14:10:39)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Jeżeli malujesz sam to koszt malowania to 400 zł, piaskowanie z 200 zł, galwanizacja 800-1000 zł, remont silnika przy założeniu, że do zrobienia jest tylko szlif, wymiana łożysk, tarczy sprzęgłowych, simeringów, uszczelek, oringów to też z 300 zł. Więc w 2000-2500 zł powinno się zamknąć.(20-08-2014 13:59:14)kubu355 napisał(a): [ -> ]Renowacja motocykla z galwanizacją, nowym lakierem, remontem silnika itd, to około 2 tysiące złotych, nie wliczając w to kosztu samego motocykla.
Mało. Chyba że remont typu srebrzanka na felgi, chlapacze od malucha, chiński wał i łożyska NX.
(20-08-2014 14:10:39)nie_mientki napisał(a): [ -> ](20-08-2014 13:59:14)kubu355 napisał(a): [ -> ]Renowacja motocykla z galwanizacją, nowym lakierem, remontem silnika itd, to około 2 tysiące złotych, nie wliczając w to kosztu samego motocykla.
Mało. Chyba że remont typu srebrzanka na felgi, chlapacze od malucha, chiński wał i łożyska NX.
(20-08-2014 18:03:38)sebastianm napisał(a): [ -> ]Bardzo dziękuję za pomoc To jakie motocykle Ty byś polecił ? Ale dokładnie z modelami proszę Z góry Thx(20-08-2014 14:10:39)nie_mientki napisał(a): [ -> ](20-08-2014 13:59:14)kubu355 napisał(a): [ -> ]Renowacja motocykla z galwanizacją, nowym lakierem, remontem silnika itd, to około 2 tysiące złotych, nie wliczając w to kosztu samego motocykla.
Mało. Chyba że remont typu srebrzanka na felgi, chlapacze od malucha, chiński wał i łożyska NX.
Dobrze piszesz. Kolego skreśl od razu wszystkie jawy z chromowanym bakiem (panelki i kivacki) bo 2 tysie to na sam chrom wydasz. Renowacja tych motocykli to spokojnie 10tyś. Pisze to z własnego doświadczenia. Kup jakąś jawe albo cz z lat 80tych bo do tego części jest full za rozsądne pieniądze. Pamietaj, im starszy tym droższy, im droższy w czasach produkcji, tym renowacja będzie droższa.