Witam. Myślałem żeby zastąpić oryginalny silnik w Charcie silnikiem o większej pojemności. Pytanie tylko czy rama wytrzymała by czy trzeba było by wzmacniać? Jaki proponujecie silnik?
Wytrzyma. Proponuję trwały i sprawdzony silnik RD28T. Tylko nie przegrzewać i dbać o chłodzenie bo głowica delikatna.
Najlepiej przerobić oryginalny silnik na większą pojemność
Minarelli AM6 albo JC20 z Hondy NSR-125
Wsadz z wsk 125 lub 175
Nie lepiej oryginalny przerobić?
(09-08-2014 10:21:33)MrF4k napisał(a): [ -> ]Nie lepiej oryginalny przerobić?
Mówisz o przeróbce na 70ccm3?
Roger wiele wiele wiele można zrobić przeróbek
Można nawet zrobić go na LC (czyli chłodzenie wodą )
(09-08-2014 20:12:34)stqc napisał(a): [ -> ]Roger wiele wiele wiele można zrobić przeróbek Można nawet zrobić go na LC (czyli chłodzenie wodą )
To opowiadaj o każdej, mamy czas
Możesz np. zrobić taki jak ja mam aktualnie czyli 50/4 możesz dać cylek od Simsona, możesz zrobić tak jak ja po sezonie robię, czyli cylek od Yamahy DT AC
jest wiele wiele możliwości
W stylu Yody tytuł napisany
A co do silnika to też mam taki zamysł, ale wstawić od Wski 125
Prosty, dużo części.
Bez sensu myślicie. Wstawianie silników od starych motocykli jest bez sensu bo są objętościowo duże i ciężkie, a w dodatku generują małą moc. Lepiej jest kupić coś nowoczesnego, choćby silnik od MB/MT jeśli chcemy powietrzaka lub od Derbi albo AM6 jeśli chcemy LC. Te silniki nie są ciężkie, są małe, mocniejsze i wytrzymalsze
Swap silnika WSK to durnota moim skromnym zdaniem.
Jeśli masz trochę oleju w głowię to pobaw się z silnikiem 027.
Silnik od WSKi zdecydowanie odpada. Dobra, przyłóżmy że chce przerobić oryginalny silnik 027 na pojemność 70ccm3. Co wtedy musze wymienić w silniku i od jakich innych silników mają być poszczególne części?
Może tak wiesz co daje Ci większą pojemność
?
Tak jak Lagoon pisze, silnik od WSKi jest pewnie dużo cięższy niż od Hondy MB, a jest gorszy i słabszy