Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Na jakiej zasadzie spisać umowę ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam panowie mam zamiar kupić Charta z zamiarem odrestaurowania i sprzedania ponieważ trafił się dosyć tanio w okolicy i tu moje pytanie jak mam spisać umowę z poprzednim właścicielem żebym nie musiał go przerejestrowywać na siebie bo wiadomo to dodatkowe koszty a żeby zachować dokumenty Huh.Myślałem jak by kazać poprzedniemu właścicielowi spisać umowę tak jakby tylko z jego danymi czy coś w tym stylu a ten kto by Charta kupił ode mnie by dopisał swoje ?
no pewnie co za problem ?
napisz umowe zgłoś ze kupiłeś w skarbowce i potem to mozesz przerejestrować kiedy chcesz
Ok to coś wymyślę a żeby już nie zakładać nowego tematu na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie charta co jest najbardziej w nim awaryjne i czego naprawa w nim będzie najdroższa ?
moim zdaniem patrz na elektryke . Bo dużo sie naczytałem i jest z tym troche problemu . Oczywiście zdejmij pokrywe od strony zapłonu i tam pooglądaj czy nic nie zaspawane itp .... tak samo ze stroną od sprzęgła . Jeszcze spójrz na numery ramy czy się zgadzają .
sprawdz numery czy się zgadzają z tymi z dowodu ,sprawdz na oko czy rama jest prosta i sprawdz elektryke czy wszystko działa
jakby ten chart był na chodzie to przejedź się Smile
Umowe to zrob tak jak ja robiłem: Były wlasciciel- A Ja-F Nowy wlascicilel-N
A+F= A wyrejstrował F jezdził z dok i umową kupna sprzedazy i jak F sprzedawał to sipsał z N umowę i dał jeszcze umowę z A. Ten N poszedł z 2 umowami i zarejstrował moplik bez zadnych problemow Smile
musisz sie dogadac z wlascicielem ze spiszecie twz. umowe inblanco czyli ze on ja podpisze i wpiszecie jego dane ale nie wpiszecie danych kupujacego tylko zostawice wolne miejsce a jak sie trafi kupiec to wpisujesz poprostu dane kupujacego i sprzedajesz charta a poprzedniemu wlascicielowi zawozisz wypisana umowe
(27-12-2011 17:05:53)Adamos napisał(a): [ -> ]Ok to coś wymyślę a żeby już nie zakładać nowego tematu na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie charta co jest najbardziej w nim awaryjne i czego naprawa w nim będzie najdroższa ?

patrz zeby był kompletny bo części drogie no i zęby silnik był sprawny bo o org części trudno
zobacz ogulnie w jakim jest stanie czy jest zadbany i garazowany czy raczej ma duzy przebieg i stal na dworze czy jest pordzewialy czy tez moze piekny i blyszczacy bo jak ma rdze i widac ze lubi desz to mozesz sie spodziewac ze ci elektryka powie dziendobry czas mnie wymienicBig Grin
popatrz ja się podnóżki pasażera miewają często na łączeniu z ramą spawy puszczają a resztę to tak jak przy każdym motorowerze posprawdzaj wszystko Wink Zwróć jeszcze uwagę czy wszystko mniej więcej działa zwłaszcza światła może się okazać że kable w manetkach cą nadgryzione czasem i zwarcie bd robił
Elektryka w charcie to akurat pikuś. Byś zajrzał do ETZ 251, to mógł byś się przestraszyć. W charcie to proste jak .... Big Grin No chyba że do kogoś elektryka w komarku jest skomplikowana Wink

Zwróć uwagę na numery ramy. Silnika są nie istotne bo to i tak część wymienna Wink
Ja dodam coś od siebie. Zobacz czy motorower robi jeden ślad, czy po prostu jest prosty. Bo teraz często się zdarza że są obite czy coś i są dwuśladami.
najlepiej jest to sprawdzic jadac za motorkiem w samochodzie wtedy widac dokladnie jak jedzieBig Grin
Stron: 1 2
Przekierowanie