Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cylinder 60 ccm do Simsona.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Co sądzicie o cylindrze 60 ccm albo 70 ccm do Simsona SR 50?
Wał wytrzyma?

http://allegro.pl/nowy-kompletny-cylinde...04122.html

http://allegro.pl/simson-tuning-cylinder...ml#gallery
jak chcesz 70ccm to raczej bez przerabiania karterów się nie obejdzie, a co do tego 60 (55) to raczej się nada, ale i tak lepszy bedzie oryginał :F
Czemu mówisz że będzie lepszy oryginał?
Chciałbym dodać simakowi trochę mocy bo już licho pod koniec wakacji było z tą mocą.
To już bym Ci radził zrobić szlif oryginału Wink Nie ma co się ładować w te "rzemieślnicze" cuda
dokładnie jak tomasso mówi oryginał to oryginał teraz to są gówniane materiały chwile będziesz mieć moc i po paru km ci siądzie poza tym co do 60 możesz zakładać bez niczego robienia jednak silnik szybciej się zużyje oraz będzie więcej palił i się grzał......... co do 70 to musi być wzmacniany wał lepsze łożyska modyfikacja w gaźniku bo bez tego silnik nie wytrzyma a jak nawet to krótko..... polecam zrobić szlif kupić tłok MZA i będzie dobrze Wink
Dzieki za poradę!
ja mam 60 w simku i dobrze się sprawuje mam już zrobione 1.5 tyś. Km a prędkość to 75 na pełnym gazie a co do spalania to 2,5 do 3 przy ostrzejszej jeździe
dobra, ale ja i tak bym zrobił szlif cylka orginału, bo oryginał lepszy jest
Może oryginału już nie da się wyszlifować może kolega miał sieczkę w cylku.
Jeżeli chodzi o te współczesne cylki do simka to najlepiej(Pośrodku ceny i jakości) brać almota i do tego tłok mza,jeśli chcesz mieć jeszcze trosze więcej mocy z tego zestawu to daj go przerobić na 60/4 i będzie latało można pokusić się jeszcze o zrobienie tłumika AoA1 lub spawanego wydechu ale to już inna bajka.
a czy oryginalny wał wytrzyma cylinder 60/4/3 albo 60/5/3 ??
Wał musi wytrzymać. Niemiecka technika Big Grin Znam kilku którzy jeżdżą simkami po tuningu(dorabianie kanałów) już długo i jedyne na co trzrba zwrócić uwagę to KLIN NA WALE ponieważ przy takich cylkach lubi się zrywać czasami.
dzięki wielkie Smile ok
no to ok i dzięki Big Grin
no to ok i dzięki Big Grin
(05-02-2011 13:56:47)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]To już bym Ci radził zrobić szlif oryginału Wink Nie ma co się ładować w te "rzemieślnicze" cuda


(05-02-2011 18:13:09)pawlo300 napisał(a): [ -> ]dokładnie jak tomasso mówi oryginał to oryginał teraz to są gówniane materiały chwile będziesz mieć moc i po paru km ci siądzie poza tym co do 60 możesz zakładać bez niczego robienia jednak silnik szybciej się zużyje oraz będzie więcej palił i się grzał......... co do 70 to musi być wzmacniany wał lepsze łożyska modyfikacja w gaźniku bo bez tego silnik nie wytrzyma a jak nawet to krótko..... polecam zrobić szlif kupić tłok MZA i będzie dobrze Wink

gadacie głupoty nie opłaca się robic szlifu lepiej kupic nowy a z tą jakościa to też wyssane z palca najcześciej gadaja to osoby ktore nie mialy nigdy takiego cylka robiąc zamęt
Ja mam 3 simsony jeden z 60ccm i tlok MZA i daje rade przejechane ma juz koło 6 tyś i nic sie nie dzieje moc jest wiekrza niż 50
drugi ma 70cm zwykła i żadnych problemów moc jest dużo większa idzie jak glupi (wał Mza z dopelniaczami nowe łożyska dkf c3 ale to normalne przy 70
w 3 simku mam 70ccm 8 kanałową i z..ierdala 100km/h i nic się nie dzieje więc poco gadać takie rzeczy że niby silnik szybko pada to też też jest jedna wielka BAJKA

Na twoim miejscu brał bym 60ccm albo 70ccm i nawet sie nie zastanawiał szlif jest nie opłacalny!!!!!
No właśnie ja sie zastanawiam nad 60cm3 Almotu z tłokiem MZA do swojego . Opinie ma dobrą, więc za 130zł warto tym bardziej że w zestawie jest łożysko igiełkowe, gumy cylindra i podkładki dystansowe tłoka
ja ma 60 cylinder i tłok kupilem 70 z wypelniaczami bo orginalny nie wytrzymal
Przekierowanie