28-07-2014, 20:25:13
28-07-2014, 20:57:08
Hmmm....dobre pytanie
Ja ogólnie kupił bym używany ale oryginał za pare zł i ewentualnie oddał do regeneracji i wyjdzie niż nowy a i oryginał z nowym łożyskiem będzie
Mnie to jara że mam Ogara
Ja ogólnie kupił bym używany ale oryginał za pare zł i ewentualnie oddał do regeneracji i wyjdzie niż nowy a i oryginał z nowym łożyskiem będzie
Mnie to jara że mam Ogara
28-07-2014, 21:02:31
Ciekawe czy w moim mieście mi to gdzieś zrobią.
Może się uda. Wał i łożyska niby były wymieniane ale na zdjęciu wyżej widać jak xd
Może się uda. Wał i łożyska niby były wymieniane ale na zdjęciu wyżej widać jak xd
29-07-2014, 20:05:03
Mam tak samo i po prostu popuściłem albo przykręciłem(już nie pamiętam musisz się pobawić ) tą śrubkę z boku od str. iskrownika i bedzie git albo się linką pobawić troche wyżej
31-07-2014, 09:41:52
(29-07-2014 20:05:03)oskarius napisał(a): [ -> ]Mam tak samo i po prostu popuściłem albo przykręciłem(już nie pamiętam musisz się pobawić ) tą śrubkę z boku od str. iskrownika i bedzie git albo się linką pobawić troche wyżej
Jak ci ciężko przeczytać cały temat to nie pisz.
31-07-2014, 10:38:53
Mam jeszcze do was pytanie koledzy. Ciężko jest z wymianą takiego walka ?
31-07-2014, 10:51:32
Jak dla mnie dosyć ciężko, bo o ile części nie są wyjechane to trzeba założyć łożyska na ciepło a wał zamrozić, a potem też włożyć wał w kartery na ciepło, co jest utrudnione przez pierścień segera między łożyskami od strony zapłonu.
31-07-2014, 11:40:04
Najgorzej włozyć łożyska (jeszcze tego nie robilem), a wał w kartery sam wchodzi Bynajmniej u mnie jak skrzynie wymieniałem, może dlatego, że na starych łożyskach składałem
31-07-2014, 13:05:48
Oby wszystko poszło łatwiej niż myślę
Dzięki za wszystkie rady koledzy. Prawie skompletowałem wszystkie części. Romet już rozebrany. Teraz niech tylko ręka się zagoi dobrze i lecimy z renowacją
Dzięki za wszystkie rady koledzy. Prawie skompletowałem wszystkie części. Romet już rozebrany. Teraz niech tylko ręka się zagoi dobrze i lecimy z renowacją