Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: słaba moc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
cześć
pomimo wymiany tłoka i cylindra, pomimo mniejszej zębatki na tylnym kole mój komar jest bardzo słaby na dwójce i jedzie max 32 km/h. Poza tym mam wrażenie że za dużo pali, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów potem zaożyłem licznik z rowera przejechałem 126 km ale licznik był źle ustawiony bo na obwód koła 180 cm a nie 190cm przestawiłem i przejechałem ok 20 km a komar przez ten czas spalił ok 10l. Co jest grane ???
umie też tak było miałem dziurawy zbiornik a po za tym mój też leci tylko 32 więc dołączam się do pytania
Jak założyłeś mniejszą zębatkę na tył to się nie dziw, że jest słaby, po drugie to silnik na dotarciu zawsze jest trochę słabszy Smile
A te 10l to mogło ci wyparować albo się po prostu wylać kapiąc powoli przez dziurkę. Nawet niewielka dziurka, a taki efekt jest
a prędkość? kolega zanim mi go sprzedał na starym cylindzrze jechał w 2 osoby ok 50 -60 km/h
Silnik na dotarciu, mniejsza zębatka na tyle - nie ma mocy by się rozpędzić bardziej. Załóż na próbę większą zębatkę na tył i zobacz jak jeździ.
Założyłem większą zebatkę ma więcej o 3 zęby dorobilem jedno ogniwo bo lancuch był za krótki i tak:na jedynce jest mocniejszy trochę szybciej się rozpędza ale czasami brakuje mu mocy ,a na dwójce jest taki słaby jak dotychczas powiedzialbym nawet że słabszy i jedzie o wiele wolniej niż przedtem bardZo długo się rozpędza i nawet jak droga jest minimalnie pod górkę to na drugim biegu nie da się jechać jest ogólnie bardzo słaby ma dwójce.
Kompresje ma?
Ma bardzo dobrą kompresję
a ja zadam inne pytanie, jest wszystko wyregulowane idealnie? kranik przepuszcza dobrą ilość paliwa? Masz dobrą przerwę na świecy?
Kran jest stosunkowo nowy jest filtr paliwa , przerwa na świecy jest zdaje się dobra bo iskra jest dobra zapłon reguluje szczerze mówiąc na oko ale jest w miarę dobrze bo iskra jest dobra i silnik pracuje równo wiec to chyba nie zapłon.co do gaźnika to dawno go nie regulowałem silnik równo pracuje więc go nie reguluje.hamulce dobrze wyregulowane i łożyska również. Sorki za niezbyt skoordynowaną wypowiedZ ale piszę na telefonie.
skoro nie ma mocy to nie chodzi dobrze Wink zrób porządną regulację, dopiero jak to nie pomoże to szukaj problemu.
Zapłon to musi być idealnie ustawiony, a nie " na oko ". Ustaw porządnie zapłon i ten gaźnik. Smile
(17-07-2014 18:26:01)Kazek napisał(a): [ -> ]cześć
pomimo wymiany tłoka i cylindra, pomimo mniejszej zębatki na tylnym kole mój komar jest bardzo słaby na dwójce i jedzie max 32 km/h.

Jakiej jakości te nowe części? Jak w Twojej główce zrodził się pomysł sprawdzania v-max na nowym tłoku i cylindrze?

(17-07-2014 18:26:01)Kazek napisał(a): [ -> ]20 km a komar przez ten czas spalił ok 10l

Przez 20km wypaliłeś prawie dwa baki? Wychodzi 50/100, mój Uaz przy tym to król oszczędności.
Filtr paliwa? Gdy zakładałem go u mnie paliwo nie dochodziło w odpowiedniej ilości i go po prostu wyrzuciłem. Może warto sprawdzić bez filtra paliwa?
A kopci mocno? Bo jeśli tak to może bierze olej przez uszkodzony simering pod koszem sprzęgła i dlatego muła ma. A co do paliwa to może gaźnik gdzieś przecieka.
Stron: 1 2
Przekierowanie