Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Simson SR50 Traci moc jak jest ciepły.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie. kupiłem niedawno sr 50 na początku motorek nie chciał się wkręcać w obroty jak odkręcałem szybko manetkę to go muliło (miał taka jak by czarna dziurę ) dałem go koledze udało mu sie to ustawic (zapłon) mówił tez ze prawdopodobnie tłok jest chiński...niestety. Wiec zacząłem śmigać na tym.. i zauważyłem następujące rzeczy.

1.Smson nie ma tyle mocy ile powinien miec (miałem juz takiego Simsona i był stanowczo zrywniejszy niz mój aktualny)
2.Simson jesli sie zagrzeje (a szybko dość sie grzeje) traci jeszcze więcej mocy praktycznie każde wzniesienie to 1 bieg...
3.Co polecacie zrobić z tym chińczykiem tanim kosztem ? kolega mówił zęby kupić dobry tłok DDR 60cmm i zrobić szlifa na 60 wiec co polecacie jakie części ?
4. Zauwazyłem ze jak jade szybko (zazwyczaj 4 bieg) to strasznie bije mi kierownica aż ręce bola
Prawdopodobnie puchnie tłok, w takim wypadku należy przeszlifować cylinder(nie trzeba od razu na 60cmm, starczy na następny nadwymiar, tylko pamiętaj, żeby tłok niemiecki kupić, czy to stary enerdowski czy nowy MZA), chyba że cylinder jest produkcji chińskiej, wtedy wymienić należy i cylinder(najlepiej na stary enerdowski lub nowy MZA, ale polski Almot też ujdzie). A z biciem kierownicy to może być koło krzywe bądź rama krzywa(albo po prostu zużyte łożyska kierownicy)
Dzięki wielkie Smile

A jak dobrać tłok najlepiej DDR po szlifę cylindra ? jakie wymiary ? w tych sprawach za bardzo sie nie znam powiem szczerze
Szlif się robi pod tłok i pierścienie
Najpierw bierzesz suwmiarkę i mierzysz średnicę starego tłoka, i kupujesz tłok pod następny nadwymiar(o ile pamiętam w simsonie jest co 0,25mm) i idziesz do zakładu gdzie szlifują cylindry i dajesz gościowi cylinder i tłok i pod tłok Ci cylinder przeszlifują.
Przekierowanie