Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cylek od 2b w 3b
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Z racji, że od kilku dni mam nowego ogara, rozbierałem wszystko w celu sprawdzenia, po zdjęciu cylindra okazało się, że tłok jest ukruszony w paru miejscach na dole i porysowany (ktoś kiedyś jeździł bez wydechu...z tego co słyszałem od poprz właściciela) no ale mniejsza z tym , założyłem swój zapasowy cylek od dwubiega wraz z tłokiem w bdb stanie i tu pytanie, czy mogę tak śmigać póki co? Problemu z jazdą nie ma, w mgnieniu oka się rozpędza na każdym biegu, nie muli go itp. siły ma całkiem sporo.
Jezeli jezdzi no to jest dobrze
no jest ok, odpala ładnie od kopa czy ciepły czy zimny, obroty trzyma, na biegach ładnie idzie ale różnie piszą, że są inaczej ustawione kanały itd więc chciałem spytać
Cylinder od 019 nie różnicy się niczym poza nakrętką kolanka. Smile
Nie prawda, z tego co mi wiadomo ma minimalnie większe płuki Tongue
No właśnie ma większą nakrętke na kolanku ale chyba nic poza tym, chociaż, że te 019 miały ponoć 2,5 km a 023 te 1,7 km więc coś w tym jest Big Grin
(13-07-2014 22:58:36)Zielok69 napisał(a): [ -> ]No właśnie ma większą nakrętke na kolanku ale chyba nic poza tym, chociaż, że te 019 miały ponoć 2,5 km a 023 te 1,7 km więc coś w tym jest Big Grin
Udowodniłem to niejednokrotnie na forum że te cylindry są takie same oprócz nakrętki kolanka, osobiście zmierzyłem.
Jeszcze zdjęcie na dodatek gdzie widać że nie ma różnic w oknach.


Większa moc w 50-t-1 jest z
1. Gaźnika GM13F który ma większą dyszę główną o 10 jednostek
2. Grubszego kolanka wydechowego
3. Lepszego tłumika
4. Okrągłych przeciwwag wału
Najwięcej mocy dodaje właśnie ten wał w 019 który lepiej napełnia mieszanką cylinder przez co jest większe bum i większa moc.
Przekierowanie