Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ogar 200 by pladzorrr
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
W ten weekend byłem z remetami na 3 edycji targów motoryzacyjnych w Expo Arenie w Ostródzie. Ogar cieszył się wielkim zainteresowaniem jak i reszta. Robił też za lekki wehikuł czasu jeden z organizatorów jeżdżąc nim cofnął się do lat dzieciństwa Big Grin Big Grin Ogar wystąpił też przez przypadek w sesji zdjęciowej typu pin up xD A co do przyszłości... zapada w sen zimowy i tylko i wyłącznie przejażdżki i zloty. Miałem mu też dokupić starszego brata rocznik 87' na licytacji ale niestety rozbity przodem :/
Przyszła jesień i czas na ostatnią jazdę już w tym roku. Co dziwne po ponad 2 miesiącach stania odpalił od 1 kopa :-D. Już mam w głowie plan na zimę:
-założenie 3-pierścieniowego tłoka
-założenie czeskiego króćca
-kupno nowego kolanka wydechowego i jeżeli będzie trzeba skrócenie go
[attachment=10656]
[attachment=10657]
[attachment=10658]
[attachment=10659]
[attachment=10660]
Jak już zimą chcesz coś robić to wyspawaj ogranicznik stopki :F

A co do kolanka to kup kolanko do jawki a nie do Ogara. Te od jawki są już od nowości krótsze Wink
Czemu chcesz zmieniać tłok na 3p? W porównaniu do 2p ma więcej wad niż zalet.
w 3p masz o jeden więcej do pęknięcia i zużycia, a kompresja ta sama Big Grin
Ja ze swojej strony dodam, że oryginalny 3p po ponad 10kkm dalej ma siłę ciągnąć mój ciężki tyłek, więc ten trzeci pierścień to zawsze dodatkowe "zabezpieczenie" kompresji Wink
to jest jeden z powodów dla których chcę założyć 3p, a kolejny to taki, że w oryginalnym silniku od niego miałem 3p i był on trochę żywszy, więc też dlatego chcę taki wsadzić i do tego Big Grin
(08-11-2015 23:01:35)Quake96 napisał(a): [ -> ]Ja ze swojej strony dodam, że oryginalny 3p po ponad 10kkm dalej ma siłę ciągnąć mój ciężki tyłek, więc ten trzeci pierścień to zawsze dodatkowe "zabezpieczenie" kompresji Wink

Mam kolegę który ma oryginalna jawke 23 która zaczął jeździć jak była prawie nowa w idealnym stanie przy 1800 czy 2400 przebiegu. Dobił teraz do 10k a jawka ma ta sama fabryczna moc- ciągnie pod góry nawet i we 2 osoby. Oczywiście jest w niej 3p. Tyle że pierścienie juz zmieniane, bo jednak była w połowie przebiegu odczuwalny spadek mocy, delikatny. Wiec ciągnie, ale jak ciągnie? I skąd wiesz ile rzeczywiście ma kkm i które to pierścienie Big Grin
Wiem stąd, że nie kupiłem tego Ogara od "babkisąsiadadziadkakuzynaojca" tylko od pierwszego właściciela.

Poza tym jednym kompresja ucieknie szybciej, drugim wolniej. Jak kto dba i jak kto jeździ, proste.
Proste, ale wspomniany przeze mnie silnik, to igiełka, fabryczny, oprócz pierścieni i tarczy sprzęgła. Cóż- zużywają się. Ale myślę Piotrze, ze ze względu na to ze Twoje są oryginalne i mają dużo km za sobą, kompresji tej fabrycznej może już nie być. Spadek o jakieś 0,3-1 bar? Hm, możliwe Big Grin
Dziś przez przypadek kupiłem jawę 50 mustanga. Trafiła mi się okazja, bo kupiłem ją za 200zł z dokumentami i zapasowym silnikiem w częściach. Ciekawostką jest to, że w oryginale miała chromowane błotniki Big Grin więc w planach mam powrót do oryginału i jawa będziesz szła na sprzedaż.
[attachment=11333]
[attachment=11334]
[attachment=11335]
[attachment=11336]
[attachment=11337]
Dziś znalazłem u dziadka prawo jazdy na motocykle z 1971 roku Big Grin
[attachment=11338]
Ładna jawka Big Grin
no świetna jawka.
Stron: 1 2
Przekierowanie