Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Dezamet 023 raz pyknie i koniec.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam !
Mam problem z moją motorynkąHeart
A więc tak: iskra jest, paliwo jest gaźnik wyczyszczony,
Zapłon był dobrze ustawiony, przed 2 tygodniami odpaliła, pojeździłem chwile i zaczeła gasnąć, odpaliłem, musiałem dać gaz na max, i chodziła 5 sekund ale nierówno i zgasła (zamuliło ją, gazu nie puszczałem)
Proszę o pomoc!
Silnik to Dezamet 023 (2 biegowy)
Bendzyna 98 (5 ml (mixol) / 1l (paliwa) )
Ja w swoim ogarze z tym silnikiem miałem to samo... ustawiłem jeszcze raz zapłon, ale nie na 0.3mm - 0.4mm jak w instrukcji pisze tylko na 0.45mm... no i wszystko śmiga Big Grin
5ml mixolu na litr paliwa?! Startujesz do zawodów z forumową gwiazdą estrady w konkursie 'kto szybciej zatrze silnik'?

Nie ma już luzów na łożyskach wału, czy w układzie korbowo-tłokowym? Simmeringi też mogły paść. Mimo wszystko źle ustawiony zapłon - u kolegi pomogło 0,45mm, u mnie 0,35mm, poza tą wartością była kicha...
motorynka NIE jest rowerem!!!!!!
Przy okazji Mixolu lej 20 ml na litr paliwa
Kręci się jeszcze wał po takiej mieszance?.....
Mixolu sie leje 100ml na 5l a nie 5ml na litr :F
(07-07-2014 11:08:03)BartuS napisał(a): [ -> ]Mixolu sie leje 100ml na 5l a nie 5ml na litr :F

Wychodzi na to że mieszanka to 1:50
Konstuktorzy przewidzieli 1:30 to niech tak zostanie, nie bądź mądrzejszy od tych ludzi którzy to projektowali i robili!
Pyknie, to Ci w kościach, jak Wnusiu przyjdzie.
stqc dawniej była inna benzyna i inny olej wiec teraz jak od remontu jeździsz na 1:50 na dobrym oleju to chodzi ciąglę
luzów na wale nie ma, a i przepraszam pomyliłem się, leje 20ml/1l Big Grin nie wiem z kąd mi 5ml przyszło do głowy! Big Grin
W tamtym roku na wakacjach był robiony remont, wymienione :
Tłok, pierścienie
wał był w regeneracji
nowe simeringi, uszczelki, łożyska na wale segery itp
a, mam problem z dostaniem się do magneta (lewy dekiel/pokrywa)
1 śrubkę odkręciłem a 2 pozostałych nie moge, ma ktoś jakiś domowy sposób na odkręcenie śrubki na - (płaski/minus-jak kto mówi)
Tylko tak aby nie uszkodzić gwintu i tej śrubki Big Grin
Pozdro i sorki za pomyłkę!
PS. ostatnio wymieniłem olej w silniku
Dziś od nowa ustawiłem zapłon 3mm przed Górnym Martwym Punktem tłoka, i nadal nic, raz odpalił i zgasł... iskra jest, może to wina starego paliwa co ma 5 mieś?! HELP
To spróbuj wymienić te paliwo tylko daj normalną 95 i proporcje 1:30, jak dalej to samo to sprawdź świece, możesz spróbować jak będzie chodzić na samochodowej tylko załóż jakiś dystans bo samochodowe świece mają długi gwint. Jak nie pomoże to wyczyść, przedmuchaj gaźnik, załóż porządną uszczelkę i dobrze wyreguluj, spróbuj też wyczyścić kranik. Powinno pomóc a jak nie pomoże to została jeszcze regulacja poziomu paliwa.
Przekierowanie