20-06-2014, 20:24:24
Witajcie!
Chyba Wam jeszcze nie pokazywałem mojej maszynki. Kupiona w tamtym roku od pierwszego właściciela, rocznik 86 (1 rej. w 1991), oryginalny lakier w pełni sprawna, zarejestrowana, opłacona w ważnym przeglądem technicznym (przeszła legalny bez zająknięcia). Takiej szukałem, oryginalnej, ale nie nówki z pełna legalną dokumentacją do niedzielnych przejażdżek. Jedyny tuning jaki ma to dzwonek elektryczny (działający). Ta kontrolna nie jest podłączona do niczego, nie wiem czy była od nowości, ale widziałem inną Motorynkę bliźniaczą i miała dokładnie taki sam patent. Może przypadek a może to fabryka - tego się raczej nie dowiemy. Piszę o tym bo na pewno pytanie odnośnie kontrolki by się pojawiło. Resztę możecie ocenić na fotkach które są tutaj => https://picasaweb.google.com/10832786157...hObc2qSeMw
Prócz niej mam jeszcze inna Motorynkę, Jawkę Mustang no i w piwnicy na remont oczekuje Dantom GXF 50 Lux.
Chyba Wam jeszcze nie pokazywałem mojej maszynki. Kupiona w tamtym roku od pierwszego właściciela, rocznik 86 (1 rej. w 1991), oryginalny lakier w pełni sprawna, zarejestrowana, opłacona w ważnym przeglądem technicznym (przeszła legalny bez zająknięcia). Takiej szukałem, oryginalnej, ale nie nówki z pełna legalną dokumentacją do niedzielnych przejażdżek. Jedyny tuning jaki ma to dzwonek elektryczny (działający). Ta kontrolna nie jest podłączona do niczego, nie wiem czy była od nowości, ale widziałem inną Motorynkę bliźniaczą i miała dokładnie taki sam patent. Może przypadek a może to fabryka - tego się raczej nie dowiemy. Piszę o tym bo na pewno pytanie odnośnie kontrolki by się pojawiło. Resztę możecie ocenić na fotkach które są tutaj => https://picasaweb.google.com/10832786157...hObc2qSeMw
Prócz niej mam jeszcze inna Motorynkę, Jawkę Mustang no i w piwnicy na remont oczekuje Dantom GXF 50 Lux.