Witam. Czy taka koncowka :
http://allegro.pl/tlumik-sport-chrom-sim...60481.html
Da mi coś w moim simku sr ? Mam w nim cylek 60cc ,chodzi mi o lekką poprawe osiagów jak i pracę silnika. Ten wydech będzie czasami zakladany na przejazdzki po miescie ,moze zloty kto wie-zadenwiejski tuning. Orginalny tlumik bedzie też uzytkowany ,chrom w idealnym stanie , jako zamiennik.
Sory ,zly dzial
To nie doda mocy tylko ją zabierze
A Ty masz zwykłe 60/2 ?
Bo jak tak to spawak gunwo da
Zasada jest prosta: o ile nie przerabiasz cylindra, wydech ma być oryginalny, ponieważ te wszelakie "sporty" sprawią tylko że silnik będzie się bardziej tłukł, a mocy nawet mogą odjąć. Wydech sportowy zakłada się tylko pod silniki tuningowane(dowiercane kanały, membrany i podobne), i do takiego silnika wydech się wykonuje indywidualnie.
Ok ,dzieki za wyjaśnienie krzysiu. a tak przy okazji po zmianie zaplonu na platynki strasznie mi vmax spadł. Ale był zle ustawiony zaplon. Czy przez niego tez predkosc mogla spasc przez zle ustawienie ?
"TŁUMIK SPORT CHROM SIMSON,ROMET,OGAR,CHART" Tłumiki są zazwyczaj strojone pod set, a tutaj jest jedno do wszystkiego, czyli do niczego
Zapłon platynkowy trochę ogranicza, ale nie aż tak żeby prędkość spadała. Na pewno musisz go dobrze ustawić
przemi calkiem ladny, na seryjnym cylku ? jak chodzi silnk ,predkosc lepsza i ogolnie ?
(20-06-2014 00:12:56)SimeR napisał(a): [ -> ]przemi calkiem ladny, na seryjnym cylku ? jak chodzi silnk ,predkosc lepsza i ogolnie ?
Na cylku 60, chodzi nawet fajne, czy prędkość lepsza ? Raczej nie
To chujowo xD
Spodobał mi się filmik na youtube simson odcinka, i chce też mieć taką
Jak sądzicie :kupilem iskrownik org niemcy 12v platyny i do tego magneto MZA niezle czesci ?
(19-06-2014 23:37:14)bartoszek5k napisał(a): [ -> ]Zapłon platynkowy trochę ogranicza, ale nie aż tak żeby prędkość spadała. Na pewno musisz go dobrze ustawić
Nie ogranicza. Jeździłem i na faszyzmach z zapłonem SLPZ(chociażby na moim), i na faszyzmach z zapłonem SLEZ, i różnicy w mocy ani w prędkości nie odczułem, to wszystko kwestia ustawienia, zapłon z przerywaczem mechanicznym musi być po prostu dobrze ustawiony