(29-06-2014 09:25:51)BartuS napisał(a): [ -> ]Idziesz do sklepu i mówisz do czego je chcesz i na jaki rozmiar, albo bierzesz cylinder do przymiarki.
I co mu z tego cylindra
?
Idziesz do jakiegoś dobrego sklepu z tłokiem, i facet przymierza Ci pierścionki, napewno coś wyczaruje
(29-06-2014 10:03:42)godzix napisał(a): [ -> ]no właśnie nie chcę wymieniać, bo nowe tłoki puchną, a na tym można jechać 20km bez przerwy i nic. A pierścienie od charta które wysłałem wcześniej nie będą pasować? Też mają kwadratowe zamki.
Jak się leje g...o zamiast oleju i jeździ się cały czas z manetką do spodu w czasie docierania to puchną. Może i chińskie tłoki z plasteliny są dotknięte tą przypadłością, ale już wyroby lepsze jakościowo, np. z almotu już są bardziej wytrzymałe. A co do pierścieni, to tak jak mówili poprzednicy: w sklepie Ci przymierzą, jakieś na pewno podpasują
Planuje zakup cylindra z Almotu. I dania tego tłoka co jest teraz, i nowych pierścieni, no i chciałbym zapytać czy te cylindry z almotu są wytrzymałe? Lepsze od tych chińskich? Bo z przesyłka wychodzi 97zł.
pierścienie mozesz dać nawet te nowe z zaokrąglonymi zamkami. Sam mam takie w sr2 bo tez nie szło dostać.
jak je założyłeś? Przecież nie wejdą do cylindra na tłoku.
Włożyłem dzisiaj te pierścienie do cylindra, a tam szpara 3-4mm
Muszę je wymienić, wymyłem tłok i biorę go dzisiaj do miasta, aby jakieś dopasować.
Normalne pierścienie z zaokrąglonym zamkiem pasują
Dzięki fosa. Kupilem nowy chiński cylinder, i zobaczy się jak bd. się sprawował. China Poweer!