Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Beta RR 50
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Skoro zalozyles inny gaźnik to wypadało by go wyregulować.
(18-06-2014 19:31:57)nie_mientki napisał(a): [ -> ]No i patrz, jak nic nie mówisz to nawet znośny jesteś.





A ja Cię takim zapamiętałem Big Grin


Z pyszczka miła osoba, ząbki zdrowe i uśmiech ładny jak na tak pyskatego chłopczyka

Jednakże dresy (z deczka przykrótkie, ale co tam) zaczynają zdradzać ten pyskaty charakter, do tego okulary, hmmm niedługo golf 3 i mamy gotowego czarnego charakterka Big Grin
(19-06-2014 01:35:55)alek736 napisał(a): [ -> ]Skoro zalozyles inny gaźnik to wypadało by go wyregulować.

jest wyregulowany po prostu w czym innym jest rzecz
zapomniałem dodać że też nie ma wolnych obrotów a śrubka od wolnych wkręcona na maxa
Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica
(19-06-2014 09:52:45)Błażej napisał(a): [ -> ]Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica

iglica na środku a powietrze czy zakręcone czy odkręcone to prawie bez zmian
myślę że może zapłon przestawił się (Ducati Energia)
nie pal routerów tylko routy 66
(19-06-2014 10:19:22)betarr50 napisał(a): [ -> ]
(19-06-2014 09:52:45)Błażej napisał(a): [ -> ]Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica

iglica na środku a powietrze czy zakręcone czy odkręcone to prawie bez zmian
myślę że może zapłon przestawił się (Ducati Energia)

W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Regulujesz zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie po czym sądzisz że przestawił się zapłon?
Wymień przepustnice skoro nie reaguje na obroty.
(19-06-2014 12:04:45)kubu355 napisał(a): [ -> ]
(19-06-2014 10:19:22)betarr50 napisał(a): [ -> ]
(19-06-2014 09:52:45)Błażej napisał(a): [ -> ]Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica

iglica na środku a powietrze czy zakręcone czy odkręcone to prawie bez zmian
myślę że może zapłon przestawił się (Ducati Energia)

W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Regulujesz zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie po czym sądzisz że przestawił się zapłon?

nie wiem czy to zapłon ale gaźnik wymieniony to przecież nie pozostaje raczej nic oprócz zapłonu
Stron: 1 2
Przekierowanie