19-06-2014, 01:35:55
Stron: 1 2
19-06-2014, 04:44:54
(18-06-2014 19:31:57)nie_mientki napisał(a): [ -> ]No i patrz, jak nic nie mówisz to nawet znośny jesteś.
A ja Cię takim zapamiętałem
Z pyszczka miła osoba, ząbki zdrowe i uśmiech ładny jak na tak pyskatego chłopczyka
Jednakże dresy (z deczka przykrótkie, ale co tam) zaczynają zdradzać ten pyskaty charakter, do tego okulary, hmmm niedługo golf 3 i mamy gotowego czarnego charakterka
19-06-2014, 08:35:20
(19-06-2014 01:35:55)alek736 napisał(a): [ -> ]Skoro zalozyles inny gaźnik to wypadało by go wyregulować.
jest wyregulowany po prostu w czym innym jest rzecz
zapomniałem dodać że też nie ma wolnych obrotów a śrubka od wolnych wkręcona na maxa
19-06-2014, 09:52:45
Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica
19-06-2014, 10:19:22
(19-06-2014 09:52:45)Błażej napisał(a): [ -> ]Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica
iglica na środku a powietrze czy zakręcone czy odkręcone to prawie bez zmian
myślę że może zapłon przestawił się (Ducati Energia)
19-06-2014, 11:34:18
nie pal routerów tylko routy 66
19-06-2014, 12:04:45
(19-06-2014 10:19:22)betarr50 napisał(a): [ -> ](19-06-2014 09:52:45)Błażej napisał(a): [ -> ]Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica
iglica na środku a powietrze czy zakręcone czy odkręcone to prawie bez zmian
myślę że może zapłon przestawił się (Ducati Energia)
W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Regulujesz zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie po czym sądzisz że przestawił się zapłon?
19-06-2014, 13:58:42
Wymień przepustnice skoro nie reaguje na obroty.
19-06-2014, 14:07:30
(19-06-2014 12:04:45)kubu355 napisał(a): [ -> ](19-06-2014 10:19:22)betarr50 napisał(a): [ -> ](19-06-2014 09:52:45)Błażej napisał(a): [ -> ]Skoro gaznik nie reaguje na regulacje obrotow to jest ewidentnie rezregulowany na maxxa.
Powietrze/ sklad mieszanki i iglica
iglica na środku a powietrze czy zakręcone czy odkręcone to prawie bez zmian
myślę że może zapłon przestawił się (Ducati Energia)
W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Regulujesz zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie po czym sądzisz że przestawił się zapłon?
nie wiem czy to zapłon ale gaźnik wymieniony to przecież nie pozostaje raczej nic oprócz zapłonu
Stron: 1 2