Mam pytanie czy spasuje lewy karter (tam gdzie mamy iskrownik) od silnika 017 do 023 ? Mam problem ponieważ gwinty na iskrownik mi nie trzymają i ścianka od zębatki zdawczej się wyłamała i gwint na szpilkę cylindra tak samo nie trzyma. I czy podejdzie mi zmieniacz biegów do karteru z 017
Proszę o pomoc.
Dasz radę wszystko spasować, kartery są praktycznie identyczne
podejdzie bez problemu
Dzięki. Nie chce zakładać nowego tematu dlatego napiszę tutaj. Czy kierownica od komara jest identyczna jak od ogara 205 i 50t-1 ?
w komarze jest troche tak jakby szersza i niższa mam taką w jednym t-1
tak identyczna do wszystkich rometów oprucz charta są te same kierownice
dabek co ty mowisz? kierownica np od motorynki i od ogara różnią sie od siebie jakbyś chciał wiedzieć, nie wypowiadaj sie nt. skoro nie wiesz
poszukaj na forum mojego poradnika, tam jest pokazane co trzeba zrobić żeby automat biegów pasował do 017
Kartery muszą być oba z tego samego silnika, z racji tego że otwory wiercone są gdy kartery są złożone, żeby otwory były idealnie równo, jak założysz np lewy karter z silnika nr 513 a prawy karter z silnika 456 to wszystko będzie nierówno w tym wał będzie krzywo.
(16-12-2011 18:06:44)Wissner napisał(a): [ -> ]Kartery muszą być oba z tego samego silnika, z racji tego że otwory wiercone są gdy kartery są złożone, żeby otwory były idealnie równo, jak założysz np lewy karter z silnika nr 513 a prawy karter z silnika 456 to wszystko będzie nierówno w tym wał będzie krzywo.
To już zależy jak trafisz
Więc w sumie i tak lepiej wymienić oba kartery dla pewności
No jak trafisz to tylko fartem, ale raczej wątpie