Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Obejma tlumika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Panowie pomóżcie...posiadam dwa tlumiki od Ogara 205 i chcialbym je dopasować do Ogara 200. I tutaj jest maly problem ponieważ tłumik w Ogarze 200 posiada wspawaną "nakrętkę" , której w/w tlumiki nie posiadają.
Czy dostane gdzies jakąś obejme aby porzadnie uszczelnić tlumik od Ogara 205 i kolanko od Ogara 200/jawki 50 ?
Nie zakładaj tego tłumika, bo bardzo zdusisz silnik. Ten tłumik jest do silnika 023 i pochodnych oraz s38, a nie do 223 ponieważ ma za mały przelot itp. Nie bez powodu ludzie zakładają z O200 do O205, ale nigdy na odwrót

Poszukaj czy ktoś nie ma do sprzedania, bo to nie duży wydatek
Thx za info.A jakby do srodka wlożyć bebechy od wydechu o200 ? Mam takowe na posiadaniu, a patrząc w katalogu konstrukcyjnie niewiele sie roznią.... Kurcze zalezy mi na tym wydechu bo stan jest idealny i szkoda mi go odkladać na połkę.
A tobie na pewno chodzi o tłumik rometowski? Przecież bebechy od ogara 200 są większe niż wydech od komara. No chyba że chodzi Ci o tłumik od 50T1, to wtedy można próbować do ogara 200 go zakładać
Tak Tak posiadam tlumik/wydech od 50T1 - wizualnie kopia mojego starego tlumika od o200 tylko brak tam tej nakrętki na łaczeniu kolanka z tlumikiem - zainteresowani na pewno beda wiedziec o co chodzi ale w razie czego moge wkleić fotkę.
Ponawiam pytanie czy w Romecie 50T1 jest obejma na laczeniu kolanka z wydechem - gdzie mozna takowa zakupić i czy w ogole bedzie pasować ta obejma z..... kolankiem od Ogar200/Jawka 50 z tlumikiem od 50T1 ?
Pomózcie.....
Opaska oryginalnie była. Jej katalogowy numer to 3.240.0.068.86.


A teraz uważaj bo nadchodzi rozwiązanie Twojego problemu:

Wybacz kolego ale takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje.Nie po to robie ogara 200 na stan fabryczny co zajmuje mi już 4 lata, żeby stosować takie opaski.Moze ktos inny ma podglad jak ta obejma powinna wygladać.
No to wybacz, ale jeśli robisz go na "stan fabryczny" to zastosuj oryginalny tłumik i będzie fabrycznie. Innego sensownego wyjścia nie widzę.
Jak ja pamiętam to 200 i t1 nie miały obejm na kolanko tylko nakrętki,spróbuj od simsona zastosować obejmę
Mylisz się. T1 miały obejmę, tak jak pisałem, 200 miały śrubę M6x14 służącą do zaciskania.

Tak jak kłejk nie rozumiem tego rozdwojenia jaźni. Oburzasz się na myśl o nieoryginalnej opasce zaciskowej, pakując inny wydech do Ogara.
(11-06-2014 11:14:36)Quake96 napisał(a): [ -> ]No to wybacz, ale jeśli robisz go na "stan fabryczny" to zastosuj oryginalny tłumik i będzie fabrycznie. Innego sensownego wyjścia nie widzę.

Dobrze dam Ci 200-300 pln jak mi znajdziesz fabryczny nowy tłumik, nie porysowany do Ogara 200.Ba może być wyprodukowany w obecnych czasach - nawet hartmann nie robi ich a to powinno o czymś świadczyć.

Ja posiadam właśnie w stanie idealnym ale do Ogara 205 i właśnie z braku możliwości zakupu org. tłumika do O200 zdecydowałem się na założenie takiego.Tym bardziej, że wizualnie niczym się nie różni tylko ta zas... nakrętką.
Rozważałem jeszcze opcje przespawania nakrętki z wydechu od O200 do wydechu O205 ale jak mi zaśpiewali za pochromowanie od nowa tlumika 600 to im podziekowałem.
(11-06-2014 19:01:27)boas43 napisał(a): [ -> ]
(11-06-2014 11:14:36)Quake96 napisał(a): [ -> ]No to wybacz, ale jeśli robisz go na "stan fabryczny" to zastosuj oryginalny tłumik i będzie fabrycznie. Innego sensownego wyjścia nie widzę.

Dobrze dam Ci 200-300 pln jak mi znajdziesz fabryczny nowy tłumik, nie porysowany do Ogara 200.Ba może być wyprodukowany w obecnych czasach - nawet hartmann nie robi ich a to powinno o czymś świadczyć.

Ja posiadam właśnie w stanie idealnym ale do Ogara 205 i właśnie z braku możliwości zakupu org. tłumika do O200 zdecydowałem się na założenie takiego.Tym bardziej, że wizualnie niczym się nie różni tylko ta zas... nakrętką.
Rozważałem jeszcze opcje przespawania nakrętki z wydechu od O200 do wydechu O205 ale jak mi zaśpiewali za pochromowanie od nowa tlumika 600 to im podziekowałem.

Chwila, moment, dlaczego nowy? Twój też nie jest nowy, a jakoś go zakładasz. A używany, piękny wydech idzie kupić, trzeba tylko chcieć. A skoro Ci się nie chce, to rób po swojemu, ale co byś nie zrobił i tak nie będzie to oryginalne rozwiązanie, bo już sam tłumik jest od T-1.
Przekierowanie