10-06-2014, 17:47:34
(08-06-2014 02:05:47)wnusiu94 napisał(a): [ -> ]Fajny sprzęt. Kasację luzu na korbie rozpoczyna się od wybicia klina - w tym celu odkręcasz nakrętkę, zdejmujesz podkładkę i walisz z całej siły ciężkim młotkiem (wtedy nie uszkodzisz gwintu). Potem wyjmujesz klin, zdejmujesz lewy element korby z pedałem. Następnie odkręcasz nakrętkę (lewy gwint!), zdejmujesz podkładkę i aluminiową osłonę. Przed sobą masz miskę z dwoma nacięciami nakręconą również na lewy gwint i nią kasujesz luz dokręcając ją. Składasz wszystko do kupy w odwrotnej kolejności. No, mam nadzieję że coś zrozumiałeś.
Odkręciłem te całe pedało i nie wiem co dalej.
Luz nie jest na tym środku (suporcie czy jak to tam się nazywa) tylko na tej oście się ruszał ten lewy element korby.
Znaczy ośka stała a to się ruszało.