Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: zerwany gwint w katerach przy cylindrze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam mam problem zerwał mi sie gwint w silniku ten co sie wkręca szpilke co robić ma ktoś jakieś pomysły ?
Tulejki redukcyjne, sprężynki helicoil, kleje do aluminum. Najlepszym sposobem jest zaspawać, potem nawiercić i nagwintować. Sam to przerabiałem, nic tak nie będzie tak wytrzymalym rozwiazaniem jak spawanie, wszystko inne to rozwiązania czasowe, klejenia nie polecam u mnie wyrwało szpilkę w trakcie jazdy więc to jest najmniej pewne rozwiazanie.
a w wsk jaka jest szpilka bo myśle żeby dać troche większa
M7
Nie pamietam dokladnie ale skok gwintu chyba 1.00, musialbym sprawdzic
spróbuje jutro dać z wsk 125 jak wejdzie w cylek to bedzie git
Powinno wejść, zawsze otwory w cylku i głowicy sa troche większe aby to było łatwiej włożyć. Jeśli nawet nie to zawsze można delikatnie rozwiercić otwory, ale myśle że przy zmianie na m7 nie będzie to konieczne, jeśli byś chciał dać m8 to już by raczej nie przeszło, chyba że specjalnie dorabiana szpilka, tam gdzie wkrecasz w karter grubsza a dalej zwykła. Ja tak mam teraz zrobione w silniku od ogara, na dole m8 a reszta przetoczona jak zwykła szpilka
W agmocie mają szpilki 6/8
z wsk wchodzi bardzo ciasno a gwintownika nie mam m7 m 6 i m8 mam ale m7 własnie kurde nie
Ciężko dorwać gwintownik jak i narzynke pod m7. Sam się natrudziłem żeby dostać gwintownik bo potrzebowałem do wski po zaspawaniu miejsca po wyrwanej szpilce. Ostatecznie dorwałem na bazarku, nie mieli luzem był w zestawie, 40 części za 34 zł chyba. Nie jest to może szczyt techniki i raczej do twardego materiału się nie nadaje ale do aluminium jest wystarczający.
Przekierowanie