Przy malowaniu sprayem, nigdy, przenigdy nie zdzieraj lakieru
do gołej blachy! Dlatego, że współczesne lakiery zwłaszcza szpreje
są za słabe i potrzebują dodatkowej warstwy w postaci starego lakieru.
Po prostu go odrdzew i dokładnie zmatowij.
Mam w tej kwestii doświadczenie.
Oryginalnie w Twoim Wigry były trapezowe błotniki.
Ok, dzięki Wigruś na poradę.
Doradzicie mi jaki papier ścierny mam kupić.
Doradzicie mi jaki papier ścierny mam kupić.
Daj jakieś zdjęcia z prac :-)
Ok, jaki papier mam kupić.
Siemanko.
Dziś zakupiłem lakiery i papiery ścierne, Lakier Champion Color Soczysta zieleń podkład szary jasny WeSco a papiery to 2 80 mm i 2 150 mm.
Niedługo malowanko......wydałem na wszystko 28 zł.
Będziesz mieć widoczne ryski po lakierowaniu jak takim grubym papierem go przygotujesz do malowania, szczególnie, że malujesz sprayem.
Postaram się żeby było jak najlepiej.
To na końcu przejedź to jeszcze papierem 320. A i podkład zmatuj wodnym papierem 800
(06-06-2014 21:42:14)Krystian Colo napisał(a): [ -> ]Siemanko.
Dziś zakupiłem lakiery i papiery ścierne, Lakier Champion Color Soczysta zieleń
Nie zdążyłem polecić Ci szpreji Motip.
Mają tam też palety Fiata oczywiście.
To tak na przyszłość.
Wigry zostało pomalowane, W poniedziałek zamawiam naklejki.
Jutro kupuję ściereczki bawełniane Cif i do dzieła z chromami.
Dawaj fotki z malowania
Fotka będzie jak już będzie złożony cały już jest składany tylko jak wstawiam fotkę na Imgura to inna wychodzi z Gta Sa nie wiem co się tam dzieje.
Średnio mi się podoba.
Moim zdaniem ten za ciemny kolor zabił ducha
Wigry z lat 70. Sporo części na moje oko wymaga też wymiany
lub po prostu skompletowania.
Będziesz coś jeszcze przy nim robił?
Nic przy nim nie będę już robił idzie pod młotek.