@latos - nie, nie boje sie że ktoś mi go ukradnie, po prostu z przyzwyczajenia zamalowuje tablice.
A koszt zakupu to jedyne 1000zł
@szymkq - podziękował
No i simson zaniemógł ...
Wystrzeliła szpilka z sworznia porysowując cylinder, rozwaliło tłok popękały pierścienie. I jestem już mega do tyłu... Trzeba założyc cały zestaw cylidner, tłok, pierścienie. Głowica jedynie przetrwała. Cóż trudno się mówi i żyje sie dalej..
Przykra sprawa a myślałem że długo posłuży
Cóż, mówi się trudno no i zyje sie dalej. Osobiście też myślałem, że posłuzy długo bo miał być nowy cylinder w nim ale niestety pech no i trzeba go remontować.
Oj tam oj tam, ja na wstępie musiałem w swoim wymienić więcej jak ty
Dzisiaj zakupiłem cały zestaw uszczelek i ślimak do obrotomierza, na zestaw naprawczy musze poczekać chyba do końca tygodnia
Pewnie ma takie opony bo ktoś chciał przerobić na "krosa'" żeby w terenie jeździć więc moze był katowany
Nie wygląda tak źle, opony za duże, proponowałbym zmienić
ogólnie coś szosowego by fajnie wyglądało. Mocowanie tłumika to chyba jakaś przeróbka ze zwykłego ?
Rama jest z s50, a silnik z s51 więc ma przerobiony tłumik na enduro. Co do opon to mam pytanie: Jak jade nimi po dobrej drodze to mi motor buja dziwnie do przodu, może to wina tych oponek. Ja wiem czy był katowany, składał go ktoś na starych częściach, na uszczelkach pod głowicą w ogóle chyba nie było uszczelki, jedynie cylinder i tłok nowe.
Jakie tulejki w przednich lagach? Może masz felgę krzywą czy coś.
te tulejki są w w tylnich wahaczach, mój błąd pewnie powiecie że spaliłem sie
Felga przednia nie jest krzywa ani tylna
Najlepiej zmień tuleje wahacza i od razu tuleje zawieszenia silnika, jak robić to porządnie
Może przodek lekko rozkręcony bądz wianki do wymiany