siema, mam silnik 019, wymieniłem wszystkie tryby, simeringi, i tłok z pierścieniami. i motor jest teraz mulasty, czeba sie odepchnąc zeby ruszyć. Czy jest to kwestia ułozenia się nowych części ?
Może jak go złożyłeś po remoncie , to go źle wyregulowałeś tj. zapłon , gaźnik .
tak
pierwsza rzecz która wpływa na to że motor jest zamulony to jest to że masz nowy tłok, pierścienie ( po dotarciu jest ok )
tryby i inne rzeczy też muszą się troszkę powycierać aby znalazły swoje miejsce jeśli wiesz o co chodzi?
tak więc nie ma się o co martwić
pojeździj trochę bez szarży i będzie po mału się polepszać
Po pierwsze, kto złożył ten złożył
po drugie, ten kolega to chyba zawsze ma rację, co?
Ten kolega ma bardzo dużo postów, a po drugie panie kolego, składanie było wspólne
Ja z tym tryby to nie jest prawda
To że mam muła to trza dobrze dotrzeć gaźnik idealnie ustawić i zapłon
gaźnika nikt nie ruszał i nie ruszy bo ma oryginalne plomby i nigdy nie narzekałem na niego, a zapłon się nie przestawia, po to jest klin na wale, ze jak rozbierasz to zapłon zostanie git .
Pan olo1200 tylko pomagał ponieważ gdyż iż dopiero się uczy
hmm, Matii-x rozumiem że " trza " dotrzeć gaźnik i ustawić zapłon, który był ustawiany bez głowicy suwmiarką na 1.4 mm przed GMP tak? Pomyśl zanim coś napiszesz, wszystko było przemyślane, okno wydechowe zostało podniesione o hmm 2.5 mm do tego tłok CX, nowe simmery i niektóre tryby, czyli normalne że będzie chodzić ciężko, poczekajmy aż się dotrze
Silnik wkręca się bardzo fajnie, a z racji tego że skrzynia jest ciasno złożona i są nowe tryby, normalne że ciężko chodzi, narazie
tryby 3 wymienione zostały
musisz dotrzeć i po sprawie czym więcej kilosów zrobisz tym bedzie mniej mułowaty
zrobiłem dzisiaj 10 km i już przyspiesza prawie jak kiedyś, możliwe że to też zasługa tłoka CX
Wyreguluj gaznik. Jak wymieniles te czesci to wiadomo ,ze nie bedzie chodzil na takiej samej regulacji jak na starych czesciach.
powtarzam, że gaźnik posiada oryginalne plomby, i kiedyś silnik był rozbierany i chodził, a gaźnik jak został ustawiony w fabryce tak jest
a próbowałem te plomby zdrapac ale nic,
A dlaczego niby ma nie chodzić? dotrze się to będzie chodził, gaźnik jest wyregulowany jak był, i chodizł fajnie, więc chodzić będzie dalej