Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czy warto Komarka 2350 za 600 zeta?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jak w temacie, znalazłem fajnego Komara w okolicy tylko nie wiem czy cena jest uczciwa (ale i tak tanio kumple z gimby dali 750 za obdartusa z zepsutym silnikiem).
Link do ogłoszenia (chyba można): sprzedajemy.pl/sprzedam-komarka-rometa,1033616
Komar jest bez papierów nie warto
Ale ładnie zrobiony. O ile się nie mylę to jest Romet 100 bo ma silnik 017. Za 500 może bym się skusił
To Komar 2350 z wsadzonym nieoryginalnym 017...

Poza tym obżygany kolor i na jednym zdjęciu mam wrażenie jakby widelec albo główka ramy były przekoszone? Może faktycznie złudzenie, nie wiem.

Gdyby miał dokumenty, byłby na pewno wart tej ceny. Tak to 400-500 zł Wink
500 więcej bym nie dał
warty ok 450zł z porywami do 500
(03-05-2014 00:38:06)bartoszek5k napisał(a): [ -> ]Ale ładnie zrobiony. O ile się nie mylę to jest Romet 100 bo ma silnik 017. Za 500 może bym się skusił

Setka miała 025 -,-

Nie warto. Silnik do wymiany - s38 ma być. Koła całe malowane, uchwyty głowicy dorobione, brak prawej puszki. Brak osłon gaźnika bo w połączeniu z s38 powinny być. 2350 miał bak zakręcany a nie wkładany korek. Dźwignia hamulca tylnego nie oryginalna. To chyba tyle...
Komar jak komar- multum tego jest, za te pieniądze można by mieć lepszego, i to z papierem. Warty co najwyżej 300zł, a z tym silnikiem to nie wiem, na co narzekacie, komarów 2350 jest dużo, więc jakiejś wielkiej wartości kolekcjonerskiej to nie ma, a silnik kwadratowy o jajka jest lepszy.
ładny to on jest nie można powiedzieć ale trochę drogo kupisz pewnie taniej z papierami i sam sobie tak zrobisz Smile
no i jeszcze nie ma takich detali jak np. jedna pokrywa korek od pokrywy nie ma go jest śrubka Smile
Nie warto, w dodatku widać że po dzwonie.
Dzięki bo jestem niezorientowany w temacie i bym kupił. A tak jakby co czy Komar się liczy na pojazd zabytkowy (albo kiedy skończyli produkcję 2350)?
A co na żółte chcesz zarejestrować ? Z tego co kiedyś motonita pisał, zrozumiałem że nie trzeba patrzeć na date zakończenia produkcji ,ale to do niego musiał byś napisać aby się upewnić
Ano na żólte, bo wtedy jak nie ma papierów to jest taniej.
Da się zarejestrować na "żółte". Z tego co wiem to niby ma mieć skończone 25 lat (pojazd) i 15 lat model nie produkowany. 2350 skończyli produkować bodajże w 1978r. Wink
Motonita pisał że nigdzie nie ma tego zapisanego, ale herezji siał nie będę. Należało by jak ktoś zainteresowany poszukać tego tematu, albo do niego samego zgłosić
Stron: 1 2
Przekierowanie