Siema. Panowie mam problem z silnikiem s 38. Ostatnio przyjechał do mnie kuzyn aby wymienić mi wał ale nie dokończył roboty i nie mogę się go doprosić żeby mi skończył ten silnik. Więc postanowiłem sam go złożyć lecz nie znam się na tym więc potrzebuje pomocy.
Filmik Damiana plus katalog części który można znaleźć np. na Chomiku i do boju.
Ok dzięki aby muszę jeszcze kupić wał rometa dwu biegowego bo taki był wał
Pamiętaj że wały do S38 i 023 wbrew pozorom różnią się!!
wiem ale u mnie był wsadzony wał od rometa i zapłon już jest ustawiony na ten wał więc lepiej żebym miał wał rometa
Myślę że skoro trzeba rozwiercić dziury w zapłonie w zmianie s38->023 to w przekładce 023->s38 też wystarczy rozwiercić tyle że w drugą strone
bo ja nie słyszałem o komarze 2350 z roku 1980 i mi się wydaje że to była już składanka kilku wesji
i jak weźmiesz w rękę wał od rometa i korbowód jest pionowo to miejsce na klin jest po prawej stronie a w wale od komara jest w innym miejscu co nie?
W s38 jest 45stopni a w 023 90stopni
no właśnie tak jest i muszę mieć już wał od rometa bo jak mi kuzyn kiedyś złożył ten silnik z wałem od komara to magneto nie chciało wejść na klin