Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pare ulepszeń ogara :D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Kurcze trudno będzie wpasować takie zawiasy które ja mam ale cóż zobaczymy Big Grin w najgorszym wypadku kupię nowe w "korniku" best takie aby pasowały idealnie Big Grin
(29-04-2014 12:33:32)simi81 napisał(a): [ -> ]ja miałem zamek w schowku, ale bez zawiasu Smile Żeby licznik rowerowy miał działać w ogarze (tym bardziej ten najtańszy) musisz odizolować kabel W/N (czymś owinąć czy coś, żeby nie wytwarzał aż takich zakłóceń) dziwne że u cb działa bez tego.

Zakupiłem kiedyś licznik z sigmy do ogara 200 i chodzi bez zarzutu, to co ty mówisz działa tylko i wyłącznie na tanich chińskich licznikach, widocznie Dominik miał farta Wink bo są także takie egzemplarze.
Za pół godziny wstawię poradnik
Czekam za poradnikiem i na razie jeszcze nie ma Big Grin
Już jest, starałem się jak najlepiej wytłumaczyć może zrozumieszq
Zrozumiałem, w najbliższym wolnym czasie zajmę się tym Big Grin
Powiem tak to co wymieniłeś to totalne WT oprócz tego licznika rowerowego.
Z tą rurką daj sb spokój bo to wygląda ohydnie i sorrki za stwierdzenie ale to wygląda wiejsko.
Co do chłodzenia tym wentylatorkiem ... To i tak Ci całe guzik da a wyglądać to bd koszmarnie więc lepiej nie zakładaj tego.
Jeśli chcesz już coś modzić to kup zapłon od charta. Dasz ceweczkę do schowka do tego aquś kierunki stop itp. Na pewno odczujesz różnicę na tym zapłonie.
jeśli chcesz jeszcze bawić się w modzenie silnika to możesz dać gaźnik k60B ale ten radziecki a nie współczesny made in china. Lepiej będzie się wkręcał na obroty i minimalnie spalanie spadnie.
Jeśli chcesz jechać w dalsze trasy to mógłbyś dać przednie lagi od np Simsona. Na pewno odczujesz komfort jazdy i ręce Ci nie odpadną tak szybko. tak samo z tylnym zwieszeniem Tongue
Jeśli chcesz kask wozić dla drugiej osoby to kup sobie taką siatką na bak/siedzenie i to będzie lepszym rozwiązaniem niż ten cały pręt.
Co do stacyjki to kup z mini pocketa i też będzie wszystko współgrywać ze sobą. Tylko pytanie jest takie.. Po co Ci stacyjka na kluczyk ? skoro mogę odpiąć kable przy silniku i odpalę normalnie motor.
Więc z tym się tutaj zastanów.
Co do stacyjki było wielokrotnie mówione że to sie podłącza między kondensator a cewkę i żadne wyrwanie kabli nie pomoże tego obejść.
(01-05-2014 12:24:33)romek napisał(a): [ -> ]Co do stacyjki było wielokrotnie mówione że to sie podłącza między kondensator a cewkę i żadne wyrwanie kabli nie pomoże tego obejść.

Tak zgodzę się z tym. Ale jeśli tego nie zrobi to po kij mu ta stacyjeczka
Zamiast tego to proponuje ci
wyrzuć orginalny filtr powietrza i załóż stożek
A w miejsce orginalnego filtra włóż cewkę wn
Ja tak mam i wygląda super jak znajdę to
Wrzuce foty
tyle ze ja mam ogara 205 a nie 200 Smile
I co Ci da niby ten stożek ? Jedynie będzie pierdział przez ten stożek i wgl to nie ma ładu i składu wg mnie.
Ale wytłumacz mi po co do oryginalnego iskrownika dodawać kolejną cewkę. Przecież to nie będzie spełniało swojej funkcji.
Może i to wygląd ma ale ja wole by nie wyglądało a dobrze działało. Wyglądem nie jeździsz a sprawnością silnika.
Stożek ? Bierzecie się od dupy strony za te tuningi,tylko gorzej będzie jechał Wink
Bartek dobrze prawisz. Ten stożek mocy nie doda.. Więc po kij w takie coś się bawić..
Tak jak pisałem daj mu zapłon z charta gaźnik k60B i odczujesz różnice. A jak bd chciał to rozbudujesz kiedyś instalację na kierunki i będzie dobrze Tongue
na gaźniku k60b Ogar lepiej pracuje? Czy jednak Jikov sprawia mniej problemów?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie