26-04-2014, 16:35:11
26-04-2014, 16:37:10
Temat setki razy poruszany na forum.
Śruba ze sprężynką jest to śruba regulująca wolne obroty to ustawiasz bez dodawania gazu i na wyczucie tzn będziesz widział jak silnik pracuje.
Druga śruba ta na śrubokręt jest od ustawiania składu mieszanki paliwowo-powietrznej.
Wkręcasz do oporu i wykręcasz 2.5 obrotu śrubokręta.
Iglica ma być na drugim rowku.
Śruba ze sprężynką jest to śruba regulująca wolne obroty to ustawiasz bez dodawania gazu i na wyczucie tzn będziesz widział jak silnik pracuje.
Druga śruba ta na śrubokręt jest od ustawiania składu mieszanki paliwowo-powietrznej.
Wkręcasz do oporu i wykręcasz 2.5 obrotu śrubokręta.
Iglica ma być na drugim rowku.