czy tarcza ma może ranty??? a spuściłeś płyn z całęgo układu ??? musi wejść. Jak nie to do tokarza i przetoczyć ja
Fosa, chodzi o to ze tarcza ma za mala srednice i nie da rady zalozyc na nia zacisku tak zeby nie haczyl o szprychy. Lagoon ma tarcze z sendy, musisz szukac czegos minimum 240mm zeby bylo jak najprosciej, pamietaj ze im wieksza tarcza tym mniej trzeba ja dystansowac od kola. Osobiscie polecam jakas tarcze kolo 280mm
To na przód? Jak tak to nie lepiej koło od mz dać?
W tarczy od Rg 3mm to granica bezpieczeństwa więc dziwie się że nie możesz tego zamocować. Pewnie tłoczek jest wyciśnięty więc zlej płyn z układu a potem go wciśnij. Może wtedy uda ci się to założyć.
(25-04-2014 14:29:06)bubel500 napisał(a): [ -> ]To na przód? Jak tak to nie lepiej koło od mz dać?
Po co ja się kur** pytam po co
? Jeżeli koło od Ogara 900 pod tarczę pasuje idealnie nic nie trzeba przerabiać oprócz zrobienia dystansu...
Od Sendy, DT 50 są fajne tarcze 260 mm
(25-04-2014 22:30:06)Lagoon napisał(a): [ -> ]Od Sendy, DT 50 są fajne tarcze 260 mm
chyba wlasnie ty masz (miales) tarczowke w charcie ??
Tak, zgadza się. I właśnie mam tarczę od Sendy. Mieści sięobok szprych, ważne żeby zacisk miał po jednej strony tłoczki i dobrze żeby był pływający. Możesz zajrzeć do tematu o moim Charcie, tam jest kilka informacji.
co do zacisku to mam sztywny z tloczkami po 2 stronach, a mam pytanie z ktorej strony piasty dorabiales ten dystans tam gdzie byly szczeki czy tam gdzie jest zaslepiona komora ??
Tam, gdzie były szczęki. Masz zdjęcie tego zacisku? Albo chociaż jaki masz ten zacisk? Ja kupiłem 4 tłoczkowego Nissina i musiałem zrezygnować z niego bo się nie zmieścił obok szprych.
Hmm, powinien się zmieścić. Od Aeroxa i podobnych ten zacisk.
Może zaleci nie na temat ale kumpel w Simie ma przód od RG 80 Patrząc na grubość lag to tak samo tylko musiał koło zdystansować .