25-04-2014, 14:10:42
Stron: 1 2
25-04-2014, 15:03:14
(25-04-2014 14:10:42)Grubek15 napisał(a): [ -> ]Problem został załatwiony. Przyczyną była za duża przerwa na świecy , zmniejszyłem i hula i paliwo zaczeło normalnie iść
Jak od zmiany przerwy paliwo zaczeło inaczej lecieć?
25-04-2014, 15:58:42
Ciekawe rozwiązanie problemu z paliwem a myślałem że już dużo widziałem
25-04-2014, 16:57:52
(25-04-2014 01:51:28)Quake96 napisał(a): [ -> ](25-04-2014 01:45:12)plusminus napisał(a): [ -> ]Oj kłejk, jeszcze mało widziałeś.. Oczywiście, że otworek jest tam potrzebny (nie membrankowy, ale zwykły otworek) i to nie ulega wątpliwości.
Wystarczy mi fakt, że mój ogar jakoś jeździ z normalnym korkiem, więc jak widać nie jest to konieczne.
Oryginalnie nie było dziury w nim na górze tylko z brzegu tak aby była niewidoczna, może wiesz o tym może nie nie wiem
25-04-2014, 21:36:41
LOL! Przedmuchałem kranik paliwo zaczęło normalnie lecieć ,ale ciężko odpalał. I była duża przerwa na świecy. Gdzie widzicie problem?
26-04-2014, 00:46:10
LOL?! To masz problem z układem paliwowym i nie wyczyściłeś kranika ?! Ja jak wiem że coś od paliwa to od razu nas myśl BAK KRANIK WĘŻYK GAŹNIK PŁYWAK i to sprawdzam
26-04-2014, 00:52:50
(25-04-2014 16:57:52)bartoszek5k napisał(a): [ -> ](25-04-2014 01:51:28)Quake96 napisał(a): [ -> ](25-04-2014 01:45:12)plusminus napisał(a): [ -> ]Oj kłejk, jeszcze mało widziałeś.. Oczywiście, że otworek jest tam potrzebny (nie membrankowy, ale zwykły otworek) i to nie ulega wątpliwości.
Wystarczy mi fakt, że mój ogar jakoś jeździ z normalnym korkiem, więc jak widać nie jest to konieczne.
Oryginalnie nie było dziury w nim na górze tylko z brzegu tak aby była niewidoczna, może wiesz o tym może nie nie wiem
Co wciąż nie zmienia faktu, że dziura na środku korka jest zbędna
26-04-2014, 01:10:31
Tu się zgodzę jak masz drożną tą na boku to na środku nic nie trzeba robić
26-04-2014, 08:27:42
No tak kranik się przypchał i paliwo nie leciało. Przedmuchałem i poleciało,ale bardzo słabo palił i chodził. Zmniejszyłem przerwe i git
Stron: 1 2