na nasz dawca czesci m1 niejest zbyt zadowolony z wyroku jaki mu dalem bo strzela w wydech i niemoge jej na wolnych obrotach ustawic ale jutro powalce jeszcze z tym
foto nowego siedzenia i nowej farbycznej raczki kierownicy lewej
siedzenie
in progress
no i pakiet kluczy oryginalnych rometa caly komplet jak by mi sie cos stalo na drodze
jeszcze niemam sakiewki
Widzę że przerabiasz ją na M-1 . Mój Kolega ma taką tyle że z silnikiem Komara
Ładną Masz Octavię ! Zauroczyłem się w tym samochodzie ! Ile dałeś za nią ?
huhuhu ależ tu kurzu (tak dawno nic niepisane)
ale to nic jakos to nadrobimy
przy motorynce troszkie zrobilem czyli:
usunąłem te mocowanie kierownicy(mostek) jest na sprzedaz jak ktos jest chetny na nie zapraszam na pw lub na tablica.pl tam jest ogloszenie o tym mostku
niema juz tylu od m1 z wiadomej przyczyny a jesli nie to odsylam do tematu o mojej m1 a zamast tego kupilem w miare niezlym stanie schowek za 10zl od kolegi z tego forum
wymienilem oslone tlumnika a zwykla (chromowana pojdzie do m1)
wymienilem blotnik z przodu (bez ramion) ja narazie bedzie ten blotnik ale bede szukac zwykly blotnik od m2 (i wtedy bedzie blotnik z m2 z ramionami z m1)
blotnik tyl kupie jeszcze w tym miesiacu (wiadomo fundusz i wazniejsze czesci do kupna)
foto:
no i to by bylo na tyle wiecej wkrótce
całkiem fajna maszyna
kolega z obrowa w kuj pom?
tak malucha z awatara chyba tez poznaje bo chyba kiedys od mojego brata chciales kupic duzego fiata pomaranczowego
no musze niedlugo zrobic aktualizacje bo o tych moich tematach to kompletnie zapomnialem
1988, kierownica na pałąku i zewnętrzne mocowania błotnika? hmmm