Witam idie w komarze zastosowac kranik o większej przepustowosci paliwa np:wsk albo mz??
Lepiej rozwiercić
masz poradnik na forum poszukaj
Można nie kombinować z wierceniem, od wsk pasuje, rurki są tylko dłuższe
(22-04-2014 15:38:28)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Można nie kombinować z wierceniem, od wsk pasuje, rurki są tylko dłuższe
A czy napewno jest większa przepustowość w wuesce ?
Przecież kraniki w WSK i Rometach sa takie same
A po co ci wieksza przepustowość skoro podobno w WSK były takie same i tam wystarczyły
Takie same są w wsk i rometach, tylko jak złożyć ich na teraźniejszych uszczelkach i nie idzie dojść z nimi końca. Paliwo się sączy a nie leje.
Od simsona, mz są z kolei inne gwinty, trzeba robić nowe nakrętki.
No to rozwiercić tak jak ja mam
paliwo leje się 2x lepiej niż wcześniej
A po co Ci większa przepustowość kranika?
(22-04-2014 20:27:07)charper napisał(a): [ -> ]A po co Ci większa przepustowość kranika?
Reeezzoooo! może mu mało leci i brakuje ?
To nie zawsze jest wina kranika. Ja na przykład zawsze po postoju porządnie zasysam z wężyka i nie ma najmniejszego problemu, jest kilkanaście centymetrów "bufora" w wężyku. Bez zaciągania jest ok. 1-2cm i przy dodaniu gazu/pod obciążeniem po prostu brakuje.
(22-04-2014 20:35:08)szopen45 napisał(a): [ -> ] (22-04-2014 20:27:07)charper napisał(a): [ -> ]A po co Ci większa przepustowość kranika?
Reeezzoooo! może mu mało leci i brakuje ?
W KOMARKU?! Chyba po prostu zatkany i trzeba umyć.
komar i rezo , hahaha , były w tej bajce smoki
?
Ja mam kranik od komarka w RG 125 i jakoś wyrabia, a tu w 023 potrzeba większy - dobre
Conqeror bo gaźnik ma większy xD i chleje duszo. Polecam dobrze wyczyścić kranik i będzie się lać od 50 lat jeżdżą i nikomu nie brakowało beny a nagle Ci brakuje.