22-04-2014, 10:49:04
Było wile temtów jak ustawić zapłon i typ wiec zrobiłem poradnik ;
Potrzebne rzeczy
-suwmiarka
szczelinomierz taki http://media.toya24.pl/media/catalog/pro...7220-1.jpg
- śrubokręt płaski
Jeśli mamy już wszystkie potrzebne żeczy odkręcamy kapę iskrownika i ustawiamy przerwę przy użyciu szczelinomierza 0,4mm, przerwe ustawiamy luzujemy śrubke regulacji przerywacza a następnie kręcimy magnetem w stronę w którą pracuje silnik , wtedy wkładamy między styki przerywacza szczelinomierz/nożyk i przesuwamy całym przerywaczem aż młoteczek zetknie się z krzywką na magnecie, później wszystko mocno skręcamy , teraz bedziemy ustawiać kont wyprzedzenia zapłonu odkręcamy śruby które trzymają tą podstawe iskrownika http://www.agmot.pl/photos/0/3/5c5a4fcccc.jpg , nastepnie Kręcimy magnetem w prawo aż będzie GMP , wkładamy suwmiarkę w otwór świecy zapłonowej na głowicy i wkładamy suwmiarkę odmierzamy o 3mm wicej i cofamy tłok o o 3mm i wszystko porządnie skracamy
Potrzebne rzeczy
-suwmiarka
szczelinomierz taki http://media.toya24.pl/media/catalog/pro...7220-1.jpg
- śrubokręt płaski
Jeśli mamy już wszystkie potrzebne żeczy odkręcamy kapę iskrownika i ustawiamy przerwę przy użyciu szczelinomierza 0,4mm, przerwe ustawiamy luzujemy śrubke regulacji przerywacza a następnie kręcimy magnetem w stronę w którą pracuje silnik , wtedy wkładamy między styki przerywacza szczelinomierz/nożyk i przesuwamy całym przerywaczem aż młoteczek zetknie się z krzywką na magnecie, później wszystko mocno skręcamy , teraz bedziemy ustawiać kont wyprzedzenia zapłonu odkręcamy śruby które trzymają tą podstawe iskrownika http://www.agmot.pl/photos/0/3/5c5a4fcccc.jpg , nastepnie Kręcimy magnetem w prawo aż będzie GMP , wkładamy suwmiarkę w otwór świecy zapłonowej na głowicy i wkładamy suwmiarkę odmierzamy o 3mm wicej i cofamy tłok o o 3mm i wszystko porządnie skracamy