Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ustawienie zapłonu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Było wile temtów jak ustawić zapłon i typ wiec zrobiłem poradnik ;
Potrzebne rzeczy
-suwmiarka
szczelinomierz taki http://media.toya24.pl/media/catalog/pro...7220-1.jpg
- śrubokręt płaski
Jeśli mamy już wszystkie potrzebne żeczy odkręcamy kapę iskrownika i ustawiamy przerwę przy użyciu szczelinomierza 0,4mm, przerwe ustawiamy luzujemy śrubke regulacji przerywacza a następnie kręcimy magnetem w stronę w którą pracuje silnik , wtedy wkładamy między styki przerywacza szczelinomierz/nożyk i przesuwamy całym przerywaczem aż młoteczek zetknie się z krzywką na magnecie, później wszystko mocno skręcamy , teraz bedziemy ustawiać kont wyprzedzenia zapłonu odkręcamy śruby które trzymają tą podstawe iskrownika http://www.agmot.pl/photos/0/3/5c5a4fcccc.jpg , nastepnie Kręcimy magnetem w prawo aż będzie GMP , wkładamy suwmiarkę w otwór świecy zapłonowej na głowicy i wkładamy suwmiarkę odmierzamy o 3mm wicej i cofamy tłok o o 3mm i wszystko porządnie skracamy
dobry poradnik Wink
Dzięki, napewno się przyda
(22-04-2014 10:49:04)mikolaj.lukasik napisał(a): [ -> ]ustawiamy przerwę przy użyciu szczelinomierza 0,4mm

Nie zawsze działa 0,4mm czasem trzeba usawić mniej Wink

I zaznacz to że poradnik jest kierowany do polskich silników, bo np. w jawce już tak nie ustawisz Big Grin
prosze admina o dopisanie że poradnik jest do polskich silników
Ustawiamy kont:F a poradnik wg nie zrozumiały
Dlaczego nie wrzuciłeś tekstu do Worda albo OpenOffica, albo czegokolwiek, co ma moduł sprawdzania pisowni? Dlaczego nastepnie nie poprawiłeś błędów, które w tym tekście się znajdują (a jest ich cała masa)?

Mam wrażenie, że nie dawno była podobna sytuacja też z Tobą.
Czekam na sensowną odpowiedź zanim dam punkty.
czy tylko mi brakuje w tym opisie dokładnego wyjaśnienia w którym położeniu tłoka ma na platynkach być te 0,4mm oraz na co dokładnie zwrócić uwagę podczas regulacji wyprzedzenia kąta zapłonu? Skoro to jest dla początkujących bez pojęcia to chyba poradnik powinien być jak naj dokładniej i jak najbardziej przystępnie opisany.
(22-04-2014 10:49:04)mikolaj.lukasik napisał(a): [ -> ]nastepnie Kręcimy magnetem w prawo aż będzie GMP , wkładamy suwmiarkę w otwór świecy zapłonowej na głowicy i wkładamy suwmiarkę odmierzamy o 3mm wicej i cofamy tłok o o 3mm i wszystko porządnie skracamy

Coś o GMP jest ale o platynach tu nie ma.
Przekierowanie