Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 z silnikiem simsona
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, chciałbym zapytać co trzeba przerabiać w ramie ogara 205, żeby zmieścić tam silnik od simsona? Jutro mam dostać simsona bez papierów za darmo, który stał 10lat nieruszany, no i niewiem jaki to. Więc chciałbym się zapytać co trzeba przerabiać. Czytałem i oglądałem już takie przeróbki, ale zbytnio nic tam nie pisze.
Całego simsona? Po kij silnik sima do ogara wkładać jak masz całego szwaba?
bez papierów Sad
Trzeba wyciąć mocowanie od rometa i przyspawać faszystowskie, należy też uciąć blokadę koła na wahaczu i przyspawać ją po drugiej stronie oraz przerobić hamulec(najlepiej się wzorować na ogarze 200). Tyle powinno starczyć, w dłuższej perspektywie zastanowiłbym się nad zamontowaniem kół z lepszymi hamulcami, trzeba pamiętać, że te rometowskie przy prędkości większej niż 50km/h już słabo sobie radzą.
Chciałbym zapytać czy opłaca się kupić tego simsona? http://olx.pl/oferta/sprzedam-simsona-s-...1765087d24 No bo tani, po lekkim remoncie, zarejestrowany, więc tylko te opłaty i ta elektryka. Ciężko jest ją podłączyć?
Możę się oplaca, ale zwróciłeś uwagę że to s50 a nie s51 Wink

Papiery zawsze można dokupić.
Elektryka nie jest ciężka, silnik simsona w ramie ogara to przerost formy nad treścią :F
Ten simson to s50, 3 biegowy, ogołocony trochę, ale za 900zł możesz brać Tongue
Jednak nie będe kupował tego simka, ale chciałbym spytać jeśli mam przerabiać wahacz od ogara, to nie lepiej było by dać do niego wahacza od simsona? I do tego tylnie koło od simsona. Nielepiej by było?
Wejdz na moje bikepics i zobacz jak to wygląda.

Jeśli silnik s50 to jakiś za 150zł nie więcej może być schwalba. Jednak później i tak będziesz miał problem z jego sprzedażą.

Natomiast s51 jest droższy ale sprzedaż bez najmniejszych problemów, no i zawsze można wstawić większą pojemność.
ale ja mam dostać całego simsona bez papierów ale niewiem z jakim silnikiem, więc nie będe kupował drugiego. Ale napewno po tych 10latach coś tam się stało Smile
Ma sie rozumiec napisz jak go dostaniesz i w jakim jest stanie bo tak to ...

Co do włożenia tego silnika raczej się da ...
-łańcuch jet z drugiej strony więc trochę przeróbek jest z wachaczem.
-mocowania wytnij i pospawaj ładnie migomatem.
a na orginalne nie podejdzie? Czytałem ze podejdzie bez przeróbek, a wahacz od simsona będzie pasował/
(22-04-2014 12:52:17)godzix napisał(a): [ -> ]a na orginalne nie podejdzie? Czytałem ze podejdzie bez przeróbek, a wahacz od simsona będzie pasował/

Czy wahacz od simsona podpasuje, to nie wiem, ale jeśli już inny wahacz wstawiać to od ogara 200, różni się tylko blokadą koła po drugiej stronie
Mocowania silnika musiałbyś uciąć o wystające bolce, bodaj 2cm i przewiercić dziury w mocowaniu w ramie.
(22-04-2014 13:40:31)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Mocowania silnika musiałbyś uciąć o wystające bolce, bodaj 2cm i przewiercić dziury w mocowaniu w ramie.
Ja tak mam w moim ogarze.
Wahacz z ogara 200 i hamulech też jak w 200, elektryka to pikuś, aku w schowku, filtr powietrza z ogara 200 też wsadzony do schowka i jeszcze mam miejsce na narzędzia i inne pierdoły. Wszystko fajnie tylko te hamulce nie nadają się do jazdy powyżej 50km/h
Przekierowanie