http://olx.pl/oferta/romet-pegaz-ze-stod...949e3273af
Warto ? Jaka jest dostępność części i cena ? chciałbym go zrobić i może kiedyś kupić rame z papierami . Polecacie go ? Mi się wydaje że cena z kosmosu, według mnie to max 150-200 zł , ale się nie znam na pegazach
Warty swojej ceny, nawet można powiedzieć, że więcej. Jest kompletny i oryginalny (po za siedziskiem). Ja bym brał w ciemno, Pegaz to rzadkość. Sam osobiście bym go zabrał od razu jakby był bliżej. Negocjuj cenę na 250 i zabieraj!
Ja bym wynegocjował cenę na 150-200 zł i brał w ciemno bo się opłaca. Nigdzie kompletnego Pegaza w takiej cenie już nie znajdziesz ,a siedzenie ejst łatwo dostać
Po zdjęciach widać że jest kompletny (nawet skórzany pokrowiec na klucze) to żadkość teraz. Swojej ceny jest wart, ale starguj do tych 250zł
No no nawet w miarę fajny pegaz na moje oko wart jest w granicach od 250 do 300 ;-)
Dalbym nawet i 450 . Unikat juz
spróbuję zebrać kaskę mam nadzieje że 100 zł opuści
lakier nawet ładny, tylko trzeba karcherem przemyć i będzie igła
Chciałbym go kupić dla dziadka . Mam Ogara 200 ale on jest dla niego za wysoki, ma przepuklinę i nosi stalowy pas więc ciężko mu wejść na niego , a na pegaza wejdzie (codziennie jeździ składakiem
)
bierz go i się nie zaastanawiaj unikat mało już tego
Pegazów jest coraz to mniej..
Stan nawet ładny komplety i w oryginale (oprócz tego siedzenia ale to idzie dokupić)
Cena jak za tan stan to i tak jest mała.
Bierz i nawet nie zastanawiaj się bo kolejnej takiej okazji może już nie być.
A tutaj małym nakładem finansowym odremontujesz motorek i będziesz się cieszył jazdą lub będzie jako ozdoba
Siedzenie i głowica nieoryginalne. Bierz w ciemno. Nawet jeśli sobie z nim nie poradzisz, to sprzedaż z zyskiem
(21-04-2014 12:46:53)Hubinho napisał(a): [ -> ]Siedzenie i głowica nieoryginalne. Bierz w ciemno. Nawet jeśli sobie z nim nie poradzisz, to sprzedaż z zyskiem
Tutaj nie ma nic trudnego by sobie nie poradził. Silnik jest prosty jak budowa cepa nie ma co się bać przy jego remoncie. Jest to zwykły 017 Dezamet jakby miał już ten silnik na pedał z odprężnikiem w głowicy to już by było gorzej z dostaniem do niego części (jak się nie mylę jest to model silnika 010 dezamet (?) jeśli wprowadzam w błąd proszę o poprawienie mnie w tej kwestii)
Ramę oddasz do piaskowania później lakiernik silnik możesz kupić za grosze i wszystko będzie dobrze.
Co do głowicy to ma ją od silnika s38
300zł można za tego pegaza dać, ale to już górna granica, więcej to głupota. Ważne że odpala, co oznacza, że jeśli coś w silniku jest nie tak to raczej jakieś łatwe do usunięcia pierdółki. Pegazów jest mało, ale to jest zwykły dwubiegowy, więc takim unikatem to znowu nie jest, unikatem byłby pegaz automat.
(21-04-2014 14:06:36)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]300zł można za tego pegaza dać, ale to już górna granica, więcej to głupota. Ważne że odpala, co oznacza, że jeśli coś w silniku jest nie tak to raczej jakieś łatwe do usunięcia pierdółki. Pegazów jest mało, ale to jest zwykły dwubiegowy, więc takim unikatem to znowu nie jest, unikatem byłby pegaz automat.
Tak. Simson jest lepszy