Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Korbowód sendy w wale s38/025
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Co o tym myślicie, widziałem do modzonych chartów pchali. Chciałbym osiągnąć w komarze jak największą wytrzymałość i liczbę kilometrów. Wymiary się zgadzają tylko w 1 miejscu (stopa) trzeba by było pozbyć się 0,8mm nadmiaru materiału czyli po 0,4 z jednej strony.
http://archiwum.allegro.pl/oferta/korbow...52500.html

http://allegro.pl/romet-komar-ogar-motor...16822.html

Chciałbym to zrobić ponieważ zdenerowowała mnie sytuacja że żaden z teraźniejszych wałów nie jest pewny a na polaka kasy nie mam.
Przeróbka identyczna jak w przypadku 027, chcesz to rób, cenowo podobnie jak z współczesnym.
ogólnie części od AM6 są tanie i wytrzymałe. Jak chcesz się bawić w przeróbki to nawet Cię zachęcam. Co wytrzymałości chińskich części w AM6 to jestem zadowolony. Jeżdżąc w terenie, na tłoku za 20 zł zrobiłem 3 k km i nadal chodzi aż miło
Derbi to nie am6.
(15-04-2014 23:52:57)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Przeróbka identyczna jak w przypadku 027, chcesz to rób, cenowo podobnie jak z współczesnym.

Przeczytałem idiotyczne XD No wiem że przeróbka jest droga ale jeżeli sama korba kosztuje 2/3 wału to musi być dobra. Mam 10 wałów to coś wybiore, wycentrują go, zrobią i powinno dużo kilometrów nabić, starczyć na 2-3 remonty. Muszę dorwać kilka osób na forum i się dopytać żeby to dobrze zrobić.
sam mam ta korbe i polecam. ale jest chyba tylko top racing za ok 130zl
No wlasnie, nie ma tej taniej z tajwanu, ale polecam rowniez, przerobka to jedynie plan po 0.4mm na strone oraz skrocenie sworznia do odp wymiarow, chyba, ze jest mozliwosc, to kup osobno oryginalny sworzen z otworem.
tak jak patryk pisze nie jest z tum dużo roboty, plan najlepiej to zrobić na magnesówce, a sworzeń skrócić na tokarce Wink Sprzedawca podobno nie będziesz już miał tych korb, ale wiem że jakiś user forum ma i chce sprzedać chyba za 60zł z wysyłką ^^
Przekierowanie