Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: tuning rometa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
było dużo tematów jak stuningować rometa to postanowiłem to opisać , nie biore odpowiedzialności za małą wytrzymałość silnika po takich przeróbkach (silnik szybko sie zużywa ) , do takiej przeróbki części wszystkie muszą byc orginał zmd i w idealnym tanie żeby to chodziło , prawa autorskie należa do mnie
Wiec zaczynamy ;
Na początek będzie nam potrzebne : cylinder od simsona , tłok simsona , plan głowicy , gażnik od simsona , tłumik spawak ,
Cylinder kupujemy od simosna kanały płuczoce trzeba wypolerować , tak samo okna , żeby móc zastosować taki cylinder musimy zmienić rozstaw szpilek
Tłok od simsona odchudzamy , od strony gażnika skracamy o 1mm ,
Plan głowicy bierzemy kawałek szkła i papier o granulacji 120 i 700 , głowice planujemy o 1,5mm NiE WIECEJ BO TŁOK BEDZIE WALIŁ O GŁOWICE !!
Tłumik spawak - na forum jest poradnik jak zrobić spawak wiec nie bede opisywał
Gażnik -gaźnik polecam od simsona ponieważ są dobrze wykonane i są cześci do nich , ale ktoś może powiedzieć że jego stary gąznik jeste dobry ale trzeba zmienić gaźnik ponieważ gmf 12 będzie za słaby
Nierozumiemtego.
(13-04-2014 00:17:00)plusminus napisał(a): [ -> ]Nierozumiemtego.

właśnie nie dokończyłem a przypadkiem mi sie enter wcisnął i nie mogę edytować
Ogólnie chodzi mi o te dziwne patenty oraz brak opisu. Nie ma tu żadnych praw autorskich nawet, bo to samowolka opisana, którą można interpretować na tylko sposobów co polskie prawo. Do tego taki tuning nie ma sensu.
(13-04-2014 00:20:48)plusminus napisał(a): [ -> ]Ogólnie chodzi mi o te dziwne patenty oraz brak opisu. Nie ma tu żadnych praw autorskich nawet, bo to samowolka opisana, którą można interpretować na tylko sposobów co polskie prawo. Do tego taki tuning nie ma sensu.

jest sens widzę że nie masz za dużo pojęcia , te tuningi są popularne do rometów dość , może nie jest to wszystko idalnie pieknie opisane ale jak ci sie nie podoba to nie musisz czytać i chciałbym zobaczyć jakbyś sam zrobił taki poradnik
nie jest to poradnik 0 zdjęć opisu itd..

Poza tym robić z rometa simsona to bez sens
Powiedz mi w takim razie, skoro masz wiedzę o wiele większą od mojej, co daje wypolerowanie kanałów płuczących?
Brakuje mi opisu co i po jakich przeróbkach jak wpływa na moc itp... Można o tym książkę napisać, a tutaj kilka zdań, jak się za coś brać to porządnie, takie moje zdanie, nie mam sensu powtarzać tego co krąży w internetach od lat.
(13-04-2014 00:30:58)plusminus napisał(a): [ -> ]Powiedz mi w takim razie, skoro masz wiedzę o wiele większą od mojej, co daje wypolerowanie kanałów płuczących?

reakcja silnika na manetke polepszy przepływ mieszanki nie będzie zakłóceń
co do jakości poradnika to przynznaje że mogłaby być lepsza i sie porawie zrobie na spokojnie taki poradnik po koleji
A słyszałeś o czymś takim jak skraplanie się mieszanki na gładkich ściankach kanału?
Chcał zebrać piwa a tylko się kompromituje...
Planowanie głowicy, dobry patent na kilka godzin jazdy.
ciekawe jak rozstaw szpilek cylindra przerobić wiercić i gwintować w połówkach od rometa czy w cylindrze przerabiać to sa spore różnice i sporo bedzie kosztować a i wał ma przecież inną długość skoku niż simson wiec też to bedzie przeszkadzać
Spawak do seryjnego cylka simka ??? jaki sens ? mikołaj trochę za głupi na takie rzeczy jesteś zostaw to naszym forumowym fachowcom a ty sb odpuść.
(13-04-2014 12:24:46)lada97 napisał(a): [ -> ]Planowanie głowicy, dobry patent na kilka godzin jazdy.

Co Ty masz do tego planowania? Dlaczego na kilka godzin jazdy?
Mają silnik w dobrym stanie (głównie wał) nie powinna spaść trwałość tak drastycznie. Oczywiście mowa o jakimś nie wielki planowaniu, do 1mm.
Stron: 1 2
Przekierowanie