13-04-2014, 00:15:24
było dużo tematów jak stuningować rometa to postanowiłem to opisać , nie biore odpowiedzialności za małą wytrzymałość silnika po takich przeróbkach (silnik szybko sie zużywa ) , do takiej przeróbki części wszystkie muszą byc orginał zmd i w idealnym tanie żeby to chodziło , prawa autorskie należa do mnie
Wiec zaczynamy ;
Na początek będzie nam potrzebne : cylinder od simsona , tłok simsona , plan głowicy , gażnik od simsona , tłumik spawak ,
Cylinder kupujemy od simosna kanały płuczoce trzeba wypolerować , tak samo okna , żeby móc zastosować taki cylinder musimy zmienić rozstaw szpilek
Tłok od simsona odchudzamy , od strony gażnika skracamy o 1mm ,
Plan głowicy bierzemy kawałek szkła i papier o granulacji 120 i 700 , głowice planujemy o 1,5mm NiE WIECEJ BO TŁOK BEDZIE WALIŁ O GŁOWICE !!
Tłumik spawak - na forum jest poradnik jak zrobić spawak wiec nie bede opisywał
Gażnik -gaźnik polecam od simsona ponieważ są dobrze wykonane i są cześci do nich , ale ktoś może powiedzieć że jego stary gąznik jeste dobry ale trzeba zmienić gaźnik ponieważ gmf 12 będzie za słaby
Wiec zaczynamy ;
Na początek będzie nam potrzebne : cylinder od simsona , tłok simsona , plan głowicy , gażnik od simsona , tłumik spawak ,
Cylinder kupujemy od simosna kanały płuczoce trzeba wypolerować , tak samo okna , żeby móc zastosować taki cylinder musimy zmienić rozstaw szpilek
Tłok od simsona odchudzamy , od strony gażnika skracamy o 1mm ,
Plan głowicy bierzemy kawałek szkła i papier o granulacji 120 i 700 , głowice planujemy o 1,5mm NiE WIECEJ BO TŁOK BEDZIE WALIŁ O GŁOWICE !!
Tłumik spawak - na forum jest poradnik jak zrobić spawak wiec nie bede opisywał
Gażnik -gaźnik polecam od simsona ponieważ są dobrze wykonane i są cześci do nich , ale ktoś może powiedzieć że jego stary gąznik jeste dobry ale trzeba zmienić gaźnik ponieważ gmf 12 będzie za słaby