Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Akumulator
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,mam problem a mianowcie ladowalem akumlulator przejezdzialem moze z 20 km i sie chyba rozladwal bo znowu kierunki nie dzialaja i nwm co mam zrobic jakies rady moze ladowania nie ma albo przebicie gdzis jest pomocy jak cos to powiedzcie co wymienic
Może aku już ma swoje lata? Smile
Sprawdzałeś czy wgl jest ładowanie? Mierzyłeś je? Aku nowe czy stare? ile miesięcy ma? stało dłuższy czas? Jeśli tak to ładowałeś je jak stało?
nie był kupiony w tym roku w lutym
Nie nie sprawdzalem czy jest ładowania jak sprawdzic??nie mierzylem bo nie mam czym za bardzo;/aku nowy 1,5 mies simson stal 15 lat ale lata juz od stycznia znalazlem go w szpoie u dziadka ladowalem aku i pojezdzilem 20 km i przestalo swiecic pojechalem do sklepu to oswiecalo sie 2 razy i przestalo ale dziadek mi cos mowil ze jakis problem z ladowaniem czy cos pomozcie albo co mam wymienic ostatnio cewke zmienialem i przerywacz pod magnetem
http://allegro.pl/y165-uniwersalny-miern...84135.html
15 zł z dostawą.

Ustawiasz zakres "20" w tej ramce z V- po lewej i mierzysz. Napięcie na akumulatorze powinno wynosić przy nie pracującym silniku 6 do 6,4V dla instalacji 6V i 12,3 do 12,6 dla instalacji 12V. Jak odpalisz silnik, to napięcie powinno wzrastać do maksymalnie 7,5V lub 14,4V.
(11-04-2014 19:11:01)BigSoft napisał(a): [ -> ]http://allegro.pl/y165-uniwersalny-miern...84135.html
15 zł z dostawą.

Ustawiasz zakres "20" w tej ramce z V- po lewej i mierzysz. Napięcie na akumulatorze powinno wynosić przy nie pracującym silniku 6 do 6,4V dla instalacji 6V i 12,3 do 12,6 dla instalacji 12V. Jak odpalisz silnik, to napięcie powinno wzrastać do maksymalnie 7,5V lub 14,4V.

Tanie, dobre i napewno Ci się przyda, od tego zacznij że zakupisz ten miernik, bo bez tego szukać na oko to ciężko będzie Wink
Jak chcesz coś lepszego to polecam ten miernik http://allegro.pl/miernik-uniwersalny-un...80233.html bardzo dobry miernik, jak za taka cenę i godny tej ceny Big Grin Od takiego sprzętu trzeba zacząć działając coś z tym problemem ;P
Dołącze się do tematu jeśli można. Bo mam podobny problem.

Akumulator to 12N5 3b maxim.
Mam już go dwa lata. co jakiś czas jest ladowany prostownikiem małym prądem.

Wczoraj wszystko było jeszcze ok. Dzisiaj elektryka chodzi jedynie na podłączonym prostowniku. Akumulator wgl nie trzyma prądu.

Napięcie z prostownikiem jak i bez wynosi 8,40V(volt).

Czemu on wgl nie trzyma tego prądu i to tak z dnia na dzień.
Prawdopodobnie dostał zwarcia, w którejś z cel. Akumulator nadaje się na złom.
Miezylem miernikiem na wylaczonym silniku jest5.99 a na wlaczonym 6.32 wiec co moze byc??
Jeżeli na wyłączonym silniku napięcie wynosi 5,99V (niech będzie 6V), to znaczy, że akumulator nadaje się do naładowania prostownikiem stacjonarnym. Napięcie w pełni naładowanego akumulatora powinno wynosić 6,3-6,4V (producent powinien podać wartość w instrukcji). Napisałeś, że po odpaleniu napięcie wzrosło do 6,3V. Nie napisałeś jednak czy to było na biegu jałowym, czy na wysokich obrotach. 6,3V to mało.
Podładuje aku i zobacze ile wyjdzie na obrotach srednich nie na biegu na luzie
Przekierowanie