08-04-2014, 15:44:37
Mam jeszcze jeden problem ,a mianowicie gdy odpale motorynke na zakręconym kraniku to jest ok ,ale gdy odkręce kranik,że leci paliwo do gaźnika ciężej wchodzi w obroty i tak jakby nie zdążał przepalać Np. bez odkręconego kranika daje jedynke ok z odkręconym kranikiem bulgocze tak jakby go zalewało,albo np. zwolnie z dwójki na luz i zwalniam i pyr, pyr ledwo co chodzi i najczęściej złapie obroty ,albo zgaśnie i będzie zalany, żeby się tak nie działa najlepiej zmniejszyć poziom paliwa na iglicy?
pozdrawiam
Czyli w skrócie gdy jest odkręcony kranik , ciężej chodzi i czesto się zalewa i gaśnie podczas jazdy (gdy się powoli jedzie) jedynka z odkręconym ZGAŚNIE, z zakręconym ładnie ruszy i dopiero odkręcam. Obniżenie poziomu paliwa pomoze? aktualnie jest na środkowym rowku z trzech.
pozdrawiam
Czyli w skrócie gdy jest odkręcony kranik , ciężej chodzi i czesto się zalewa i gaśnie podczas jazdy (gdy się powoli jedzie) jedynka z odkręconym ZGAŚNIE, z zakręconym ładnie ruszy i dopiero odkręcam. Obniżenie poziomu paliwa pomoze? aktualnie jest na środkowym rowku z trzech.